Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza kampania społeczne „Wciąż jestem tym, kim byłem” z udziałem Agaty Buzek, Jerzego Stuhra i Cyber Mariana

Kampania organizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową ma na celu uświadomienie, z jakimi problemami zmagają się dzieci chore na nowotwór oraz wracające do codzienności po zakończeniu terapii onkologicznej.
O autorze
1 min czytania 2019-03-14

Zaproszenie do udziału w kampanii przyjęło troje ambasadorów – Agata Buzek, Jerzy Stuhr i Cyber Marian, którzy włączyli się do akcji jako lektorzy trzech filmów animowanych. Animacje, stworzone przez Better Story Studio, mają na celu naświetlenie problemów emocjonalnych, z jakimi muszą radzić sobie dzieci doświadczające choroby nowotworowej – zarówno te będące w trakcie długotrwałego leczenia, jak i po jego zakończeniu, wracające do domu i do szkoły po długim pobycie w szpitalu związanym z terapią onkologiczną. Zmiana wyglądu, poczucie wyobcowania, a także lęk przed nawrotem choroby to jedne z wielu problemów, z jakimi muszą zderzyć się ozdrowieńcy.

– Chciałabym, aby te animacje spowodowały rozmowę i dyskusję na temat trudnych emocji, z jakimi muszą radzić sobie dzieci, które zostały wyrwane na pewien czas, przez chorobę, ze swojego środowiska. Tak naprawdę filmy dotyczą bardzo uniwersalnych spraw. Mówią o strachu i samotności chorych dzieci. O tym, jak bardzo potrzebują kolegów i normalnej reakcji otoczenia… Pokazane historie poruszają problem, ale nie dają gotowych odpowiedzi, zachęcają za to do refleksji i rozmowy – podkreśla pomysłodawczyni akcji i członek Zarządu Fundacji, Emilia Kotarska.

Każdy z filmów opowiada inną historię dziecka chorego na nowotwór. Szczególną uwagę staraliśmy się zwrócić na relacje z rówieśnikami, które dla chorych dzieci bywają źródłem ogromnego wsparcia, ale nieraz – przez brak wiedzy, jak się zachować – powodują dodatkowe trudności emocjonalne. – Do kampanii zaprosiliśmy ambasadorów, którzy, tak jak bohaterowie animacji, doświadczyli choroby nowotworowej. Jesteśmy wdzięczni, że gwiazdy tego formatu zgodziły się wziąć udział w naszym projekcie – komentuje Bartłomiej Foszer, właściciel Better Story Studio.

Animacje zostaną wykorzystane podczas warsztatów dla nauczycieli i podczas zajęć z dziećmi. – W ramach akcji i dzieci chore, i ich rodzice mogą otrzymać pomoc współpracującego z Fundacją psychoonkologa – Marty Rusek z Warszawskiego Centrum Psychoonkologii. Zachęcamy do kontaktu i współpracy także szkoły, media i wszystkie zainteresowane instytucje, aby dotrzeć z przekazem możliwie jak najszerzej – podkreśla Sandra Kaczmarek, właścicielka agencji TOUCH.PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Historia Zosi, opowiedziana przez Agatę Buzek:

Historia Wojtka, opowiedziana przez Jerzego Stuhra:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Historia Janka, opowiedziana przez Cyber Mariana:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za stworzenie animacji odpowiedzialne jest Better Story Studio, natomiast za działania public relations TOUCH.PR.