„Sport the Unexpected” – nowa, globalna kampania Reeboka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Sport the Unexpected” – nowa, globalna kampania Reeboka

Marka Reebok przedstawia nową, odważną kampanię “Sport The Unexpected”, w której w centrum uwagi stawia osoby odważne i chcące wyróżniać się w tłumie.

Globalna kampania rozpoczyna się od spotu „Storm the Court”. Przedstawia on niespodziewanego, najwyraźniej nieproszonego gościa, który przerywa osiedlowy mecz koszykówki, a pewnym sensie „wyrywa z butów” wszystkich wokół. W filmie została zaprezentowana nowa odsłona modelu z 1993 roku – Reebok Aztrek Court.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jeśli przyjrzymy się działaniom marketingowym w naszej branży w ostatnich latach, to zauważymy, że są one oparte na podobnym pomyśle. Nasza kampania łamie konwencje. Staramy się przełamać wszechogarniającą monotonię i proponujemy alternatywną wizję sportu i życia. Odsłaniamy inną twarz Reeboka. Niech konsumenci wiedzą, że mają jakiś wybór w tej branży. Chcemy, by byli dumni z faktu, że noszą się w sposób odważny i nieszablonowy – powiedziała Melanie Boulden, global head of marketing and brand management, Reebok.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij