„Sport the Unexpected” – nowa, globalna kampania Reeboka

Marka Reebok przedstawia nową, odważną kampanię “Sport The Unexpected”, w której w centrum uwagi stawia osoby odważne i chcące wyróżniać się w tłumie.
O autorze
0 min czytania 2019-03-15

Globalna kampania rozpoczyna się od spotu „Storm the Court”. Przedstawia on niespodziewanego, najwyraźniej nieproszonego gościa, który przerywa osiedlowy mecz koszykówki, a pewnym sensie „wyrywa z butów” wszystkich wokół. W filmie została zaprezentowana nowa odsłona modelu z 1993 roku – Reebok Aztrek Court.

– Jeśli przyjrzymy się działaniom marketingowym w naszej branży w ostatnich latach, to zauważymy, że są one oparte na podobnym pomyśle. Nasza kampania łamie konwencje. Staramy się przełamać wszechogarniającą monotonię i proponujemy alternatywną wizję sportu i życia. Odsłaniamy inną twarz Reeboka. Niech konsumenci wiedzą, że mają jakiś wybór w tej branży. Chcemy, by byli dumni z faktu, że noszą się w sposób odważny i nieszablonowy – powiedziała Melanie Boulden, global head of marketing and brand management, Reebok.