Jan Domański objął stanowisko agency sales directora w hybrid.ai

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jan Domański objął stanowisko agency sales directora w hybrid.ai

Jan Domański objął funkcję agency sales directora w hybrid.ai. Do jego kluczowych zadań należy rozwijanie współpracy z domami mediowymi i agencjami reklamowymi.

Z początkiem marca 2019 roku Jan Domański dołączył do zespołu hybrid.ai, gdzie będzie odpowiedzialny przede wszystkim za rozwój oferty produktowej dla domów mediowych i agencji reklamowych. Ponadto będzie wspierał wdrażanie na polskim rynku nowych rozwiązań firmy, takich jak TV Sync, czyli narzędzia do synchronizacji telewizyjnych kampanii reklamowych z kanałami mobile i desktop.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Dołączenie Jana Domańskiego do zespołu to dla naszej firmy bardzo istotne wydarzenie – wyjaśnia Dmitriy Shevchenko, CEO Poland, hybrid.ai. – Wierzę, że jego bogate doświadczenie i doskonała znajomość branży pozwolą nam skutecznie dotrzeć do klientów z unikalną ofertą, jaką dla nich przygotowaliśmy i z powodzeniem wprowadzić na polski rynek unikalne rozwiązania, jak na przykład TV Sync – dodaje Shevchenko.

Jan Domański w branży mediowej pracuje od 2006 roku. Przed dołączeniem do zespołu hybrid.ai, odpowiadał za business development w firmie Selectivv. Wcześniej był m.in. szefem sprzedaży w Royal Ad oraz senior account managerem w Agora Performance. Rozwijał też ofertę reklamową serwisów społecznościowych Epuls.pl oraz Grono.net.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij