Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Krótka historia o miłości duńskiej marki obuwniczej stała się viralem

Krótka historia o miłości duńskiej marki obuwniczej stała się viralem
„The Lift” to reklama duńskiej marki obuwniczej Bianco, która przedstawia historię niespełnionej miłości mężczyzny i kobiety, jadących ze sobą codziennie w windzie. Trzymający w napięciu i pouczający spot szybko stał się viralem.
O autorze
1 min czytania 2019-03-19

Ile razy zdarzyło Wam się jechać windą z atrakcyjną osobą i wręcz korciło Was, by zagadać do niej, lecz wewnętrzny krytyk osłabiał Waszą pewność siebie? Taka historia zdarzyła się bohaterom reklamy duńskiej marki obuwniczej Bianco.

W spocie zatytułowanym „The Lift” śledzimy losy mężczyzny i kobiety, którzy codziennie jeżdżą ze sobą windą do pracy. Za każdym razem, gdy się spotykają, oboje prowadzą w swoich głowach wewnętrzne rozmowy czy też rozważania na temat tej drugiej osoby. Z jednej strony kusi ich, by odezwać się do siebie, jednak ten wewnętrzny głos powoduje, że żadne z nich nie jest w stanie zdobyć się na odwagę i rozpocząć rozmowę. Aż do dnia, w którym kobieta traci pracę i ostatni raz przejedzie się tą windą…

Film „The Lift” jest częścią kampanii „Step out of your head”, której celem jest zachęcenie  nas do pokonania tego wewnętrznego krytyka, wyzbycia się wszelkich bezpodstawnych wątpliwości i uwierzenia w siebie. Bo w końcu lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż cały czas żyć w poczuciu „Co by było gdyby?”.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z cyklu krótkich filmików w windzie, marka Tyskie udowodniła, że nawet tak codzienne miejsce jak winda może być początkiem nowej znajomości. Akcja zrealizowana przez brand to część kampanii „Przejdźmy na TY”, która zachęca do dbania o bliskie relacje, otwartości i poznawania się.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

IKEA zaś na zeszłoroczną Wigilię stworzyła chwytający za serce spot, który udowadniał, że każde Święta da się uratować.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Z kolei firma Microsoft stworzyła kilka krótkich filmików w windzie, w których pracownicy marki wyjaśniają przedsiębiorcom i pracownikom polskich firm biznesowe i technologiczne korzyści, płynące z wykorzystania aplikacji Microsoftu.