Ile razy zdarzyło Wam się jechać windą z atrakcyjną osobą i wręcz korciło Was, by zagadać do niej, lecz wewnętrzny krytyk osłabiał Waszą pewność siebie? Taka historia zdarzyła się bohaterom reklamy duńskiej marki obuwniczej Bianco.
W spocie zatytułowanym „The Lift” śledzimy losy mężczyzny i kobiety, którzy codziennie jeżdżą ze sobą windą do pracy. Za każdym razem, gdy się spotykają, oboje prowadzą w swoich głowach wewnętrzne rozmowy czy też rozważania na temat tej drugiej osoby. Z jednej strony kusi ich, by odezwać się do siebie, jednak ten wewnętrzny głos powoduje, że żadne z nich nie jest w stanie zdobyć się na odwagę i rozpocząć rozmowę. Aż do dnia, w którym kobieta traci pracę i ostatni raz przejedzie się tą windą…
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Film „The Lift” jest częścią kampanii „Step out of your head”, której celem jest zachęcenie nas do pokonania tego wewnętrznego krytyka, wyzbycia się wszelkich bezpodstawnych wątpliwości i uwierzenia w siebie. Bo w końcu lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż cały czas żyć w poczuciu „Co by było gdyby?”.
PS
Z cyklu krótkich filmików w windzie, marka Tyskie udowodniła, że nawet tak codzienne miejsce jak winda może być początkiem nowej znajomości. Akcja zrealizowana przez brand to część kampanii „Przejdźmy na TY”, która zachęca do dbania o bliskie relacje, otwartości i poznawania się.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
IKEA zaś na zeszłoroczną Wigilię stworzyła chwytający za serce spot, który udowadniał, że każde Święta da się uratować.
PS3
Z kolei firma Microsoft stworzyła kilka krótkich filmików w windzie, w których pracownicy marki wyjaśniają przedsiębiorcom i pracownikom polskich firm biznesowe i technologiczne korzyści, płynące z wykorzystania aplikacji Microsoftu.