TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

TalentMedia kupuje większościowe udziały w sieci LifeTube

TalentMedia kupiła 79,05 % udziałów w sieci LifeTube za 9,2 mln złotych. Oznacza to, że dwie największe agencje influencer marketingu i sieci partnerskie YouTube w Polsce będą kontrolowały łącznie ok. 70% rynku, miały prawie 130 milionów subskrypcji oraz ok. 820 milionów emisji wideo miesięcznie.
O autorze
2 min czytania 2019-03-20

– Od dawna widzieliśmy się w roli konsolidatora tego rynku – mówi Jacek Olechowski, prezes Mediacap, głównego udziałowca TalentMedia. – Inwestycja w LifeTube jest elementem realizacji tej strategii. Integracja dwóch największych podmiotów na rynku influencerskim daje wiele atutów zarówno naszym klientom, naszym twórcom, jak i wszystkim osobom odpowiedzialnym za rozwój branży. Ten ruch pozwala wprowadzić spójne i profesjonalne standardy na większości rynku oraz lepiej dopasować się zarówno do potrzeb klientów, jak i twórców. Wszyscy zyskują na tej integracji, to sytuacja WIN-WIN-WIN – dodaje Olechowski.

– Oba podmioty idealnie się uzupełniają, dostrzegamy wiele synergii operacyjnych. – mówi Krystian Botko, CEO TalentMedia. – Chcemy integrować zasoby przy jednoczesnym zachowaniu odrębnej tożsamości obu spółek. Klienci LifeTube zyskują unikalny know-how dot. tworzenia kanałów dla marek oraz możliwość wykorzystania w swej strategii platformy technologicznej TalentTube dedykowanej mikroinfluencerom. Z drugiej strony klienci TalentMedia otrzymują lepszą, znacznie szerszą ofertę i dostęp do twórców około 600 kanałów na YouTubie, w tym do co drugiego kanału z listy 100 najpopularniejszych w Polsce – dodaje Botko.

– W imieniu całego zespołu LifeTube mogę śmiało powiedzieć, że jesteśmy zarówno podekscytowani, jak i bardzo szczęśliwi, że udało się doprowadzić tę transakcję do końca. Od dłuższego czasu współpracowaliśmy z TalentMedia przy wielu projektach, wspólnie realizowaliśmy wiele kampanii i zacieśnialiśmy naszą współpracę – komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube. – Dzięki takiemu połączeniu na poziomie biznesowym, przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości i specjalizacji obu spółek, będziemy mogli maksymalnie wykorzystać efekt synergii zarówno dla naszych klientów, jak i zrzeszonych twórców – dodaje Stano.

– Celem obu spółek jest również standaryzacja działań, profesjonalizacja współpracy na linii twórcy-klienci, podniesienie jakości treści i samych procesów prowadzenia kampanii – mówi Lidija Vukić, managing partner w TalentMedia. – Twórcy zrzeszeni w obu sieciach mogą liczyć na więcej zróżnicowanych współprac, które przełożą się na wzrost ich przychodów, wymianę know-how, wspólne inicjatywy, szkolenia czy eventy. Dzięki połączeniu sił z LifeTube, youtuberzy zyskają jeszcze lepsze i bardziej komfortowe warunki do tworzenia treści i produkcji wideo contentu – dodaje Vukić.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obie spółki zamierzają integrować działania w wielu obszarach m.in. rozwoju technologii, produkcji treści, optymalizacji sieci, wymiany know-how, a także PR i marketingu.

W tej chwili około 600 twórców zrzeszonych w obu sieciach ma łącznie ponad 130 miliony subskrypcji i 820 milionów emisji wideo miesięcznie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W 2018 roku łączny watchtime filmów stworzonych przez twórców obu sieci wyniósł ponad 45 miliardów minut, spółki obsłużyły 430 klientów i ponad 1200 kampanii.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się