Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Pluszaki IKEA w karetkach pogotowia i szpitalach

Pluszaki IKEA w karetkach pogotowia i szpitalach
IKEA przekazała tysiące pluszaków małym pacjentom przebywającym na dziecięcych oddziałach poznańskich szpitali. Co więcej, w krakowskich karetkach pogotowia będzie jeździć 2 tysiące pluszaków marki.
O autorze
1 min czytania 2019-03-20

„Zabawa to poważna sprawa” jest międzynarodową kampanią społeczną IKEA, mającą na celu wsparcie prawa wszystkich dzieci do zabawy, nauki i rozwoju. Jej nieodłącznym elementem jest limitowana kolekcja pluszowych zabawek SAGOSKATT, tworzona we współpracy z dziećmi z całego świata, także z Polski. Co istotne, całkowity dochód z jej sprzedaży zostanie przekazany przez markę krajowym organizacjom.

Jak co roku, uzupełnieniem kampanii były lokalne akcje organizowane bezpośrednio przez sklepy IKEA w Polsce, polegające na zbiórce zabawek, aby następnie przekazać je lokalnym partnerom. W efekcie zebranych zostało w sumie prawie 7,5 tysiąca zabawek, z czego tysiąc sztuk w samym Poznaniu.

Pluszaki przekazane zostały małym pacjentom przebywającym w czterech poznańskich szpitalach: Szpitalu Klinicznym im. Heliodora Święcickiego przy ul. Przybyszewskiego, Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego przy ul. Szpitalnej, Ortopedyczno-Rehabilitacyjnym Szpitalu Klinicznym im Wiktora Degi przy ul. 28 Czerwca 1956 r. oraz Szpitalu Św. Józefa przy ul. Krysiewicza i ul. Nowowiejskiego w Poznaniu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co więcej, w ramach tej samej kampanii, w Krakowie udało się zebrać 2 tys. pluszaków dla chorych lub poszkodowanych w wypadkach maluchów. Maskotki będą jeździć w karetkach Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego, które przez ostatnie 6 lat otrzymało już blisko 18 tys. pluszaków z IKEA.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles” w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

PS2

IKEA daje drugie życie ubraniom, których już nie potrzebujemy. 1 marca ruszyła akcja Szafa DOBRA, organizowana przez IKEA Gdańsk oraz Gdyńskie Centrum Filmowe. Inicjatywa będzie trwała przez cały marzec.

PS3

IKEA zaprezentowała dwie repliki swoich zabawkowych łódek kąpielowych Smakryp, które zostały wykorzystane do oczyszczania śmieci z londyńskich dróg wodnych w nadchodzących tygodniach.