Chyba nikomu nie musimy przedstawiać Davida Hasselhoffa, który w latach 80. i 90. biegał po plaży tuż obok Pameli Anderson w słynnym serialu „Słoneczny Patrol”. Mimo że teraz jego kariera nieco przygasła, to nazwisko amerykańskiego aktora wciąż co jakiś czas przewija się w mediach. Tym razem za sprawą udziału w najnowszej kolekcji marki Happy Socks.
„The Hoff’s Day Off”, bo taką nazwę nosi kampania, promuje kolekcję brandu na wiosnę-lato 2019. Składa się ona z szortów dla mężczyzn, jednoczęściowych strojów kąpielowych dla kobiet oraz akcesoriów plażowych – ręczników, kółek do pływania, toreb plażowych czy klapków.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Musimy przyznać, że dobór osoby do kampanii jest strzałem w dziesiątkę 😉
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W 2017 roku David Hasselhoff pojawił się w filmie „Strażników Galaktyki vol. 2”. Natomiast do wersji na Blu-ray i DVD dołączono zabawny teledysk do piosenki „Guardians Inferno”, w którym zaśpiewał amerykański aktor.