„Różne Smaki Życia z Marcinem Prokopem” – Schweppes startuje z nową kampanią

Schweppes to nie tylko Tonic, to marka posiadająca najszersze portfolio smaków na rynku napojów gazowanych. Głównym celem tegorocznej kampanii jest ukazanie różnych twarzy marki Schweppes z wykorzystaniem nowego ambasadora, Marcina Prokopa.
O autorze
1 min czytania 2019-04-15

W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawi się 6 materiałów wideo, w których Marcin Prokop prowadzi sarkastyczne rozmowy z różnymi wersjami samego siebie. Bohater opowiada o swoich doświadczeniach osobistych i zawodowych, przy okazji zachęcając do próbowania w życiu nowych rzeczy. Każda część osadzona jest w zupełnie odmiennej rzeczywistości, nawiązującej do licznych obliczy Prokopa i poszczególnych smaków Schweppes. Widzowie mogą liczyć na sporą dawkę zabawnych dialogów, zakończonych inspirującą konkluzją i zaproszeniem do próbowania nowych smaków życia.

Kampania ma charakter online i zakłada wykorzystanie kanałów: Facebook, YouTube oraz Instagram. Wsparciem dla pełnometrażowych materiałów wideo są krótkie formaty 15” i 6”.

– To dla nas odważny krok, ponieważ za namową agencji, po raz pierwszy historii przenieśliśmy cały budżet z TV do online‘u. Za pomocą nowej aktywacji chcemy zaproponować coś więcej, wyjść naprzeciw grupie docelowej i stworzyć kampanię opartą na jakościowym contencie, który fani marki będą chcieli, a nie będą musieli oglądać. Szukając ambasadora zwróciliśmy się więc w stronę niezwykle złożonej i ciekawej postaci, Marcina Prokopa. Jesteśmy przekonani, że Marcin doskonale wpisuje się w charakter marki Schweppes, która w rzeczywistości jest czymś więcej niż może się wydawać – mówi Paweł Wałach z Orangina Schweppes.

Kampania wystartowała 11 kwietnia br. Za strategię i kreację odpowiada H2O Creative, produkcję wideo – OTO Film, reżyserię – Antoni Ferency, planowanie mediów – Wavemaker.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj