Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Philip Morris stworzył niezwykły mural symbolizujący proces transformacji

Philip Morris stworzył niezwykły mural symbolizujący proces transformacji
Marka Philip Morris postanowiła uczcić wprowadzenie na rynek pierwszych w swoim portfolio urządzeń bez dymu IQOS, w związku z czym stworzyła niezwykły mural, symbolizujący przyszłość, w której firma oferuje rozwiązania nie wpływające negatywnie na środowisko.
O autorze
0 min czytania 2019-04-17

Niezwykłe dzieło sztuki, prezentujące „rozpinającą się” fasadę budynku zostało stworzone we współpracy z rzeźbiarzem Alexem Chinecckiem i zaprezentowane podczas tegorocznego Milan Design Week.

Philip Morris zaprezentował owy mural po to, by nadać znaczeniu wprowadzenia do swojej oferty pierwszych urządzeń bez dymu – IQOS. Rozpinający się zamek na fasadzie budynku symbolizuje proces transformacji, bowiem marka dąży do tego, by stworzyć przyszłość wolną od dymu i oferować swoim klientom takie rozwiązania, które nie będą szkodziły środowisku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

zdjęcia: marcwilmot.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Tutaj znajdziecie inne ciekawe przykłady wykorzystania murali.

PS2

Z cyklu niestandardowych kreacji outdoorowych, marka Meaters postawiła na niekonwencjonalną promocję – reklamę 3D z ogromnym, 2-metrowym kabanosem, który wychodzi poza ramy billboardu.