Do 17 czerwca trwają zgłoszenia do 20. edycji konkursu Effie Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Do 17 czerwca trwają zgłoszenia do 20. edycji konkursu Effie Awards

Effie Awards od 20 lat w Polsce docenia skuteczną komunikację marketingową i wszelkie rozwiązania, które prowadzą do wzrostu biznesu. Zgłoszenia do jubileuszowej edycji konkursu trwają do 17 czerwca br.

Od dwóch dekad Effie Poland kształtuje rynek agencji komunikacyjnych i społeczności marketingowej. Aby nieustannie cieszyć się ogromną popularnością i prestiżem Effie Awards wciąż się rozwija. Konkurs ewoluuje wraz z dynamicznie zmieniającą się branżą i w tym roku wprowadza nową kategorię Positive change: PR-Led i Employer branding.

– W Polsce od wielu lat promujemy Effie united – jesteśmy jednym z niewielu rynków, na których Effie docenia współpracę i zgłoszenia odzwierciedlające udział wielu firm, bo sukces ma wielu ojców i matek. WARC Media 100 pokazuje, że łączenie mediów, kreacji i PR-u, od samego początku realizacji projektu, przynosi największe szanse na dobre wyniki. Choć od lat agencje PR lat są współzgłaszającymi w Effie, to gubiliśmy kampanie, w których PR odgrywał wiodącą role. Nowa kategoria daje nam szansę docenić również takie kampanie – powiedział Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu SAR.

– Od lat można zauważyć, że rynek public relations w Polsce staje się coraz bardziej dojrzały. Firmy dostrzegły jak niezwykle ważna jest ta dziedzina komunikacji w organizacjach, nie tylko ta zewnętrzna, ale także wewnętrzna, która ma na celu zatrzymać najlepszych pracowników, czy pozyskać nowe talenty – powiedział Paweł Bylicki, CEO Public Dialog, pomysłodawca kategorii Positive Change: PR-Led i Employer branding. – Dla całej branży PR wprowadzenie tej kategorii w Effie to świetna wiadomość, bo to najlepsza platforma do pokazania jak daleko policzalną, realnie wspierającą wyniki biznesowe dziedziną jest public relations. Zachęcamy do wzięcia w konkursie zarówno agencje, stronę kliencką, jaki i NGO’S czy administracje publiczną – dodaje Bylicki.

Efekty działań w ramach kampanii PR-owych muszą być przedstawione w postaci twardych wskaźników popartych danymi. W zgłoszeniu należy wykazać jak wdrożona strategia wpłynęła na istotną zmianę biznesową, społeczną i/lub kulturową. W niniejszej kategorii można również zgłaszać kampanie, które miały na celu budowanie wizerunku dobrego pracodawcy (employer branding).

– PR umiera, jest niepoliczalny i nie ma przełożenia na brand, nie mamy budżetu, więc zróbmy PR – z takimi stereotypami nasza branża mierzy się codziennie. Utworzenie nowej kategorii PR Led i Employer branding w Effie to dowód, że jest inaczej. PR w końcu został zauważony i znalazł swoje miejsce w jednym z najbardziej cenionych przez firmy i marketerów konkursów komunikacyjnych. Dla naszej branży to szansa, by udowodnić, że jej działania mogą być motorem napędowym wzmacniającym wizerunek organizacji, marki lub instytucji i odgrywać kluczową rolę w realizacji celów – powiedziała Iwona Michalczyk, dyrektor zarządzająca Garden of Words Group, współtwórczyni nowej kategorii w Effie.

W tej edycji organizator wprowadził zmiany w 5 istniejących wcześniej kategoriach. Obecnie Nowe technologie zmieniły nazwę na Tech driven. Kategoria Telekomunikacja została dołączona do Usług. Natomiast Kategoria Kultura, rozrywka, media poszerzona została o gaming – od teraz można zgłaszać kampanie promujące wydarzenia e-sportowe. Z kolei kategoria Positive change: CSR oraz kategoria Positive Change: Edukacja społeczna i Pro Bono zostały połączone w jedną.

Więcej informacji na temat kategorii Effie Awards znajduje się na stronie awards.effie.pl/kategorie/

Sponsorzy Strategiczni: TVN, WP, Radio Zet
Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS
Partner Merytoryczny: Premium TV TVN
Doradca prawny: LSW
Partnerzy: Douglas, Kukbuk, Prowly, Senti One
Partner Technologiczny: Samsung
Patroni Medialni: NowyMarketing, THINKTANK, My Company, Wirtualne Media, Meloradio

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij