Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich” w bajkowym spocie i nowej kampanii Muzeum Warszawy

„Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich” w bajkowym spocie i nowej kampanii Muzeum Warszawy
Ruszyła kampania Muzeum Warszawy „wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich”, której celem jest promocja muzeum oraz wystawy głównej „Rzeczy warszawskie”.
O autorze
1 min czytania 2019-04-18

Celem spotu zrealizowanego w ramach kampanii jest pokazanie Muzeum jako miejsca, w którym rzeczy opowiadają swoje własne historie, mają swój wewnętrzny świat. To od nas zależy, które z nich wybierzemy i których z nich wysłuchamy. Muzeum to magiczne miejsce, w którym każdy z nas, na własny sposób, może tworzyć opowieść o mieście, jego historii i tożsamości.

W rezultacie powstał bajkowy spot, w którym oddano głos rzeczom. Odkrywamy ich fak­turę, smak czy zapach, ich sekrety i bio­gra­fie. Muzeum jest tu jak wielka pozytywka, która ma swój wewnętrzny świat i dźwięki. Chodząc po jego gabinetach, wsłuchujemy się w rytm i historie rzeczy warszawskich.

Idea spotu nawiązuje także do audioprzewodnika po wystawie „Rzeczy warszawskie”, w którym osobistą narrację prowadzą kuratorzy i kuratorki z Muzeum Warszawy.

Spot powstał we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Będzie on pokazywany w mediach społecznościowych, środkach komunikacji miejskiej oraz warszawskich kinach studyjnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z badań wynika, że 66% Polaków interesuje się sztuką i kulturą, 27% uczestniczy regularnie w wystawach w galerii lub muzeach, zaś 24% odwiedza stałe ekspozycje muzealne. Jakie działania reklamowe podejmują muzea, aby przyciągnąć odbiorców?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach ubiegłorocznej kampanii E. Wedel postanowił wprowadzić czekoladowe doznania smakowe na nowy poziom i w spocie reklamowym wykorzystał dźwięki pochodzą z procesu powstawania gorzkiej czekolady.