Celem spotu zrealizowanego w ramach kampanii jest pokazanie Muzeum jako miejsca, w którym rzeczy opowiadają swoje własne historie, mają swój wewnętrzny świat. To od nas zależy, które z nich wybierzemy i których z nich wysłuchamy. Muzeum to magiczne miejsce, w którym każdy z nas, na własny sposób, może tworzyć opowieść o mieście, jego historii i tożsamości.
W rezultacie powstał bajkowy spot, w którym oddano głos rzeczom. Odkrywamy ich fakturę, smak czy zapach, ich sekrety i biografie. Muzeum jest tu jak wielka pozytywka, która ma swój wewnętrzny świat i dźwięki. Chodząc po jego gabinetach, wsłuchujemy się w rytm i historie rzeczy warszawskich.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Idea spotu nawiązuje także do audioprzewodnika po wystawie „Rzeczy warszawskie”, w którym osobistą narrację prowadzą kuratorzy i kuratorki z Muzeum Warszawy.
Spot powstał we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Będzie on pokazywany w mediach społecznościowych, środkach komunikacji miejskiej oraz warszawskich kinach studyjnych.
Z badań wynika, że 66% Polaków interesuje się sztuką i kulturą, 27% uczestniczy regularnie w wystawach w galerii lub muzeach, zaś 24% odwiedza stałe ekspozycje muzealne. Jakie działania reklamowe podejmują muzea, aby przyciągnąć odbiorców?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W ramach ubiegłorocznej kampanii E. Wedel postanowił wprowadzić czekoladowe doznania smakowe na nowy poziom i w spocie reklamowym wykorzystał dźwięki pochodzą z procesu powstawania gorzkiej czekolady.