„Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich” w bajkowym spocie i nowej kampanii Muzeum Warszawy

„Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich” w bajkowym spocie i nowej kampanii Muzeum Warszawy

Ruszyła kampania Muzeum Warszawy „wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich”, której celem jest promocja muzeum oraz wystawy głównej „Rzeczy warszawskie”.

Celem spotu zrealizowanego w ramach kampanii jest pokazanie Muzeum jako miejsca, w którym rzeczy opowiadają swoje własne historie, mają swój wewnętrzny świat. To od nas zależy, które z nich wybierzemy i których z nich wysłuchamy. Muzeum to magiczne miejsce, w którym każdy z nas, na własny sposób, może tworzyć opowieść o mieście, jego historii i tożsamości.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W rezultacie powstał bajkowy spot, w którym oddano głos rzeczom. Odkrywamy ich fak­turę, smak czy zapach, ich sekrety i bio­gra­fie. Muzeum jest tu jak wielka pozytywka, która ma swój wewnętrzny świat i dźwięki. Chodząc po jego gabinetach, wsłuchujemy się w rytm i historie rzeczy warszawskich.

Idea spotu nawiązuje także do audioprzewodnika po wystawie „Rzeczy warszawskie”, w którym osobistą narrację prowadzą kuratorzy i kuratorki z Muzeum Warszawy.

Spot powstał we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Będzie on pokazywany w mediach społecznościowych, środkach komunikacji miejskiej oraz warszawskich kinach studyjnych.

PS

Z badań wynika, że 66% Polaków interesuje się sztuką i kulturą, 27% uczestniczy regularnie w wystawach w galerii lub muzeach, zaś 24% odwiedza stałe ekspozycje muzealne. Jakie działania reklamowe podejmują muzea, aby przyciągnąć odbiorców?

PS2

W ramach ubiegłorocznej kampanii E. Wedel postanowił wprowadzić czekoladowe doznania smakowe na nowy poziom i w spocie reklamowym wykorzystał dźwięki pochodzą z procesu powstawania gorzkiej czekolady.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij