Paweł Wojtak ma kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i jako freelancer. Rozwija również własny biznes skupiony wokół projektowania i druku cyfrowego tkanin.
Do Isobaru wrócił po dwuletniej nieobecności. Przeszedł z agencji OS3, gdzie przez ostatnie 6 miesięcy pełnił funkcję design and studio directora. Doświadczenie zdobywał pracując jako senior art director i art director w Isobar Polska (PLAY, Dictador, Radio Zet, Skoda, Provident) czy Leo Burnett (Orange, T-MOBILE, PZU, Fiat, AXA, Heineken, Samsung, Smirnoff, P&G, Amnesty International, Fundacja Integracja, Castorama, Hivokryzja, LOT, Jeep, Philip Morris).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Paweł jest absolwentem Wydziału Grafiki ASP w Warszawie.