Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Paweł Wojtak objął stanowisko design studio directora w Isobar Polska

Paweł Wojtak wrócił do zespołu Isobar Polska po 2 latach nieobecności i objął stanowisko design studio directora. Będzie odpowiadać za zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem graficznym agencji.
O autorze
0 min czytania 2019-04-24

Paweł Wojtak ma kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i jako freelancer. Rozwija również własny biznes skupiony wokół projektowania i druku cyfrowego tkanin.

Do Isobaru wrócił po dwuletniej nieobecności. Przeszedł z agencji OS3, gdzie przez ostatnie 6 miesięcy pełnił funkcję design and studio directora. Doświadczenie zdobywał pracując jako senior art director i art director w Isobar Polska (PLAY, Dictador, Radio Zet, Skoda, Provident) czy Leo Burnett (Orange, T-MOBILE, PZU, Fiat, AXA, Heineken, Samsung, Smirnoff, P&G, Amnesty International, Fundacja Integracja, Castorama, Hivokryzja, LOT, Jeep, Philip Morris).

Paweł jest absolwentem Wydziału Grafiki ASP w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj