Björn Ståhl został przewodniczącym jury konkursu KTR 2019

W tym roku do konkursu KTR wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń – aż 1265 prac. Oceniać je będzie 83 osobowe jury, w 7 składach, na czele z Björnem Ståhlem, executive creative directorem/chief creative officerem z INGO Stockholm.
O autorze
1 min czytania 2019-04-24

Bjorn Ståhl zajmuje 7 miejsce w rankingu najlepszych dyrektorów kreatywnych świata, według The Big Won Report. W branży reklamowej pracuje od 29 lat, z czego przez 11 był związany z agencją Lowe w Sztokholmie i Londynie. Od 13 lat pracuje w INGO Stockholm, jako executive creative director/chief creative officer, jest również członkiem zarządu. Pod jego sterami agencja przebyła drogę z kreatywnego niebytu do ważnych międzynarodowych wyróżnień: 6 miejsce w rankingu Fast Company „Most innovative Companies in the world” 2017”, tytuł Agencji Roku Eurobest 2017 oraz 3 miejsce w rankingu najlepszych agencji Cannes Lions 2016.

Björn był jurorem w wielu prestiżowych konkursach. Na swoim koncie ma ponad 200 nagród, w tym Titanium I Grand Prix Cannes Lions oraz Black Pencil D&AD.

Konkurs Kreatywności

Rekordowe 1265 prac do KTR zgłosiło 230 podmiotów, w tym m.in.: agencje reklamowe, studia projektowe, domy produkcyjne i postprodukcyjne, domy mediowe, media, marketerzy, muzea i teatry, a nawet urzędy miast. Jury oceniać będzie prace w 3 kategoriach: Communication, Design oraz Craft. Nagrody zostaną przyznane podczas gali 7 czerwca, br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj