TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

style uŻycia – Paulina Wnuk, Grzegorz Marczak i Podróżniccy w kampanii eurobanku

Akcja „Style uŻycia” eurobanku w mediach społecznościowych z udziałem blogerów podkreśla możliwości, jakie daje bankowość mobilna eurobanku i prezentuje jej wykorzystanie przez różne osoby, w różnych sytuacjach.
O autorze
1 min czytania 2013-09-09

Do udziału w kampanii „Style uŻycia” zostali zaproszeni jedni z bardziej popularnych w swoich kategoriach tematycznych blogerzy, cieszący się szerokim gronem odbiorców:

  • moda: Tamara Gonzales Perea (Macademiangirl.com), autorka „Modowego Bloga Roku 2012” wg Fashion Magazine,
  • kulinaria: Paulina Wnuk (Frommovietothekitchen.pl), „Blog roku 2012” w plebiscycie portalu Onet.pl,
  • podróże: Anna i Jakub Górniccy (Podróżniccy.com), 1 miejsce w rankingu blogów podróżniczych magazynu „Press” 2012,
  • technologia: Grzegorz Marczak (Antyweb.pl), współtwórca popularnego portalu blogowego o nowych technologiach.

W ramach akcji powstały krótkie filmy przedstawiające blogerów w typowych dla siebie sytuacjach. Filmy te są tak różnorodne, jak możliwości wykorzystania eurobank mobile – od dokładnej analizy i recenzji aplikacji, po zaprezentowanie funkcjonalności przydatnych „na co dzień”.

Łączy ich jedno – korzystanie z aplikacji mobilnej eurobanku

W spocie z udziałem Macademian Girl, zaprezentowany został dzień blogerki modowej – kawiarnia, stylowy butik, sesja zdjęciowa, a pod ręką aplikacja mobilna.

Autorka bloga From Movie to the Kitchen przygotowuje natomiast ciasto wg przepisu podpatrzonego w jednej ze scen popularnego serialu. W międzyczasie udaje jej się wykonać kilka transakcji w aplikacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podróżniccy korzystają z aplikacji w trakcie jednej z wycieczek, a Antyweb przeprowadza szczegółową analizę jej elementów. Wszyscy używają podobnych funkcjonalności, ale każdy prezentuje je ze swojej perspektywy, zgodnie ze swoimi potrzebami i stylem życia.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ten sposób chcieliśmy pokazać, że jest to aplikacja przeznaczona dla każdego, bez względu na styl życia, a nawet stopień zaznajomienia z nowymi technologiami. Byliśmy pod wrażeniem swobody i umiejętności używania mobilnych urządzeń przez wszystkich blogerów. Teraz jesteśmy ciekawi opinii internautów w konkursie na Facebooku.– mówi Magdalena Suchanek, dyrektor Departamentu PR i Komunikacji Euro Bank S.A.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania „Style uŻycia” trwa od 09.09.2013 do 09.10.2013. Została przygotowana we współpracy z agencją social media Socializer S.A. Za produkcję filmów z blogerami odpowiada natomiast Mumin’s Interactive s.c.