Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

W Warszawie pojawił się zielony tramwaj linii „LAS”

W Warszawie pojawił się zielony tramwaj linii „LAS”
Zielony tramwaj „LAS” jeździł po Warszawie w sobotę 27 kwietnia. Pojazd miał za zadanie przypominać mieszkańcom miasta, że tramwaje to ekologiczny środek transportu, zaś w samej stolicy powstaje coraz więcej zielonych torowisk.
O autorze
1 min czytania 2019-04-29

zdjęcie: facebook.com/tramwaje.warszawskie

Wnętrze tramwaju linii „LAS” zostało zaaranżowane na warszawski las – pełen drzew, krzewów i kwiatów oraz żyjących w nim zwierząt – wiewiórek, lisów, saren czy ptaków. Na gości tramwaju czekały ulotki i informacje przypominające, że tramwaje to ekologiczny środek transportu, a także różne ciekawostki dla głodnych wiedzy, którzy mogli dowiedzieć się m.in. ile tlenu wytwarza jedno drzewo.

Specjalny tramwaj kursował po Warszawie w sobotę 27 kwietnia w godzinach 11:00-17:00 na trasie: Tarchomin Kościelny – Most Skłodowskiej-Curie – Metro Młociny – Wólczyńska – Broniewskiego – Rondo Radosława – al. Jana Pawła II – Dw. Centralny – al. Niepodległości – Nowowiejska – Plac Zbawiciela – Marszałkowska – gen. Andersa – Pl. Wilsona – Słowackiego – Marymoncka – Most Skłodowskiej-Curie – Tarchomin Kościelny.

Podobną akcję zorganizowały Koleje Dolnośląskie – w dniach od 26 do 28 kwietnia mieszkańcy Dolnego Śląska mogli podróżować niezwykłym zielonym pociągiem, w ramach promocji 31. festiwalu kwiatów i sztuki, który co roku odbywa się w Zamku Książ w Wałbrzychu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

15 października 2018 roku po ulicach Katowic jeździł wyjątkowy, antysmogowy tramwaj. Pojazd jest częścią kampanii „Mogę! #ZatrzymaćSMOG” realizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się