Orbit we współpracy z MediaCom wchodzi do świata e-sportu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Orbit we współpracy z MediaCom wchodzi do świata e-sportu

Orbit, marka bezcukrowych gum do żucia, rozpoczyna współpracę partnerską z wybranymi czołowymi polskimi drużynami esportowymi, rywalizującymi w światowych rozgrywkach.

Marka Orbit (należąca do Mars Wrigley Confectionery) wchodzi do świata e-sportu, rozpoczynając współpracę z czołowymi polskimi drużynami: AGO Esports, Illuminar Gaming oraz Devils.one.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Brand będzie towarzyszył profesjonalistom z tych drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek, stając się w nieinwazyjny sposób częścią polskiej społeczności e-sportowej.

– Wiemy, jak ważne jest, by promować zdrowe nawyki wśród młodych ludzi. Od lat staramy się być obecni wszędzie tam, gdzie oni są, by jak najskuteczniej docierać z informacją oraz edukacją na temat podstawowych zasad dbania o zdrowy i piękny uśmiech, dzięki czystym i zdrowym zębom. Dlatego chcemy być obecni z bez cukrową gumą do żucia Orbit także w świecie e-sportu; to właśnie tam dziś spotyka się młodzież, ta licealna i nieco starsza. E-sport to stosunkowo nowa, ale bardzo ekscytująca i szybko rozwijająca się dziedzina rozrywki, zyskująca miliony fanów na całym świecie, także w Polsce. Sport elektroniczny to realni bohaterowie, zawodnicy i drużyny, to zaangażowana społeczność fanów i głośny doping, to w końcu ligi, turnieje e-sportowe i medale. Najlepsze drużyny e-sportowe stawiają na promocję zbilansowanego podejścia do korzystania z tego co oferuje e-sport, łącząc wysoki poziom gry oraz satysfakcję z osiąganych wyników z profilaktyką i promocją sprawności fizycznej, psychicznej czy społecznej oraz zbilansowanej dietykomentuje Wojciech Matecki, strategic demand director, Mars Wrigley Confectionery.

Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising, struktury specjalizującej się w działaniach wykraczających poza tradycyjną komunikację marketingową, w tym branded content.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij