VIII edycja Szkoły Strategii Marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
EDUKACJA

partnerem merytorycznym działu jest
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

VIII edycja Szkoły Strategii Marki

W lipcu br. ruszyły zapisy do nowej, VIII edycji Szkoły Strategii Marki 2012/2013. Kurs skierowany jest do wszystkich pracowników branży i zrzesza grono najlepszych wykładowców z wiodących firm, a także agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej.

SSM to projekt edukacyjny stworzony specjalnie dla pracowników branży komunikacji marketingowej z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym. Uczestnikami mogą zostać wszystkie osoby pracujące po stronie klienta, jak i w agencjach reklamowych, domach mediowych, a także firmach specjalizujących się w badaniach marketingowych. Szkoła pomaga pracownikom uporządkować zdobytą do tej pory wiedzę i uzupełnić luki, wynikające z charakteru wykonywanej pracy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem działania SSM jest m.in. podnoszenie roli strategii w działaniach reklamowych i komunikacyjnych zarówno firm, jak i agencji. Zajęcia w Szkole prowadzone są przez strategów z wiodących agencji reklamowych - praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad markami polskimi i zagranicznymi. Pierwszy zjazd odbywa się w październiku, a podstawą zaliczenia kursu jest przygotowanie oraz obrona pracy dyplomowej na ostatnich zajęciach - w czerwcu.

- Polecam tę szkołę przede wszystkim przełożonym pracowników związanych z branżą komunikacji marketingowej. Wszystkim pracodawcom, aby najlepszych ludzi ze swoich zespołów wysyłali na ten kurs. Jest to według mnie znaczące podniesienie kompetencji pracownika i zapewnienie wartości dodanej w firmie. Edukacja także jest walutą - zapewnianie szkoleń i możliwości rozwoju jest także formą doceniania pracownika, a przy tym możliwością podniesienia kompetencji w firmie. Jest to błyskawiczne zyskiwanie przewagi nad konkurencją - możliwość skonfrontowania wielu punktów widzenia i implementacji nowych, czasami lepszych rozwiązań w organizacji - mówi Krzysztof Albrychiewicz, Kierownik Rady Programowej SSM, wykładowca Szkoły.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij