VIII edycja Szkoły Strategii Marki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VIII edycja Szkoły Strategii Marki

W lipcu br. ruszyły zapisy do nowej, VIII edycji Szkoły Strategii Marki 2012/2013. Kurs skierowany jest do wszystkich pracowników branży i zrzesza grono najlepszych wykładowców z wiodących firm, a także agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej.

SSM to projekt edukacyjny stworzony specjalnie dla pracowników branży komunikacji marketingowej z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym. Uczestnikami mogą zostać wszystkie osoby pracujące po stronie klienta, jak i w agencjach reklamowych, domach mediowych, a także firmach specjalizujących się w badaniach marketingowych. Szkoła pomaga pracownikom uporządkować zdobytą do tej pory wiedzę i uzupełnić luki, wynikające z charakteru wykonywanej pracy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem działania SSM jest m.in. podnoszenie roli strategii w działaniach reklamowych i komunikacyjnych zarówno firm, jak i agencji. Zajęcia w Szkole prowadzone są przez strategów z wiodących agencji reklamowych - praktyków z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad markami polskimi i zagranicznymi. Pierwszy zjazd odbywa się w październiku, a podstawą zaliczenia kursu jest przygotowanie oraz obrona pracy dyplomowej na ostatnich zajęciach - w czerwcu.

- Polecam tę szkołę przede wszystkim przełożonym pracowników związanych z branżą komunikacji marketingowej. Wszystkim pracodawcom, aby najlepszych ludzi ze swoich zespołów wysyłali na ten kurs. Jest to według mnie znaczące podniesienie kompetencji pracownika i zapewnienie wartości dodanej w firmie. Edukacja także jest walutą - zapewnianie szkoleń i możliwości rozwoju jest także formą doceniania pracownika, a przy tym możliwością podniesienia kompetencji w firmie. Jest to błyskawiczne zyskiwanie przewagi nad konkurencją - możliwość skonfrontowania wielu punktów widzenia i implementacji nowych, czasami lepszych rozwiązań w organizacji - mówi Krzysztof Albrychiewicz, Kierownik Rady Programowej SSM, wykładowca Szkoły.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij