Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Koniec z niezręczną rozmową z kierowcą – Uber wprowadza tryb ciszy

Koniec z niezręczną rozmową z kierowcą – Uber wprowadza tryb ciszy
Uber aktualnie pracuje nad wprowadzeniem nowej funkcji, która wpłynęłaby na komfort przejazdu – już niebawem użytkownicy amerykańskiej wersji aplikacji będą mieli możliwość wybrania tzw. trybu ciszy, który będzie oznaczał „zero rozmów” podczas przejazdu.
O autorze
1 min czytania 2019-05-17

Niezręczne „small talki” to rzecz często spotykana podczas przejazdów Uberem czy taksówką. Z jednej strony wynika to z naszej uprzejmości, że wdajemy się w rozmowę z osobą odpowiedzialną za dowiezienie nas w miejsce docelowe, lecz z drugiej strony nie zawsze jesteśmy w humorze, by na siłę utrzymywać konwersację. Nowa funkcja Ubera została stworzona właśnie dla takich momentów, kiedy szczerze nie mamy ochoty z nikim rozmawiać.

Tak zwany tryb ciszy umożliwiałby określenie przy zamawianiu samochodu czy preferujemy jazdę w ciszy, bez żadnych rozmów. Nowa opcja wprowadziłaby też możliwość decydowania o temperaturze w aucie oraz dawałaby znać kierowcy, czy potrzebujemy pomocy z bagażem.

Początkowo tryb ciszy zostanie wprowadzony do aplikacji Uber w Stanach Zjednoczonych i będzie dostępny przy tych najdroższych i najbardziej ekskluzywnych przejazdach w opcjach Uber Black i Uber Black SUV. Na tę chwilę nie wiadomo dokładnie, kiedy nowa funkcja pojawi się w Polsce.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To się nazywa nietypowy sposób na promocję – z okazji premiery swojego nowego albumu, francuska grupa rapowa PNL nawiązała współpracę z Uberem i w zamian na słuchanie podczas podróży, pasażer nic nie płacił za przejazd.

Słuchaj podcastu NowyMarketing