Do obowiązków Marcina Gąski należy odtąd zarządzanie pięcioosobowym zespołem kreatywnym oraz koordynacja procesów kreatywnych (grafika, copywriting) w ramach rozwijania kanałów własnych marek dla największych klientów agencji, takich jak Tymbark, OBI czy Hebe.
Na nowym stanowisku wykorzysta on kilkuletnie doświadczenie w branży reklamowej oraz umiejętności w zakresie kreacji, by jako creative lead, optymalizować pracę zespołu kreatywnego oraz czuwać nad najwyższą jakością produkcji. Ma w planach rozbudowę działu, by zapewnić jeszcze bardziej kompleksową obsługę produktów digitalowych wokół YouTube dla klientów TalentMedia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marcin Gąska w TalentMedia rozwijał swoje kompetencje, pracując przy kanałach YouTube marek, takich jak Tymbark (Studio Tymbark), OBI (Wyremontowani), Hebe (Urodomaniaczki) oraz RTV EURO AGD (Jak… mogę pomóc?). Doświadczenie w branży kreatywnej i reklamowej zdobywał od 2014 roku, między innymi w Goldbach Audience, Polsat Media oraz w Społecznościach, gdzie pracował przy kampaniach dla klientów takich jak Nestle, P&G, Visa, Maspex czy mBank.