Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

BMW zaczepia markę Mercedes-Benz, żegnając jej wieloletniego prezesa

BMW zaczepia markę Mercedes-Benz, żegnając jej wieloletniego prezesa
W związku z przejściem Dietera Zetsche, wieloletniego prezesa marki Mercedes-Benz, na emeryturę, BMW przygotowało specjalny spot na jego cześć, w którym jednocześnie sugeruje, że od teraz może już spokojnie jeździć autem BMW i8.
O autorze
1 min czytania 2019-05-23

W spocie stworzonym przez markę BMW przedstawione zostały ostatnie godziny Dietera Zetsche jako prezesa brandu Mercedes-Benz. Widzimy tam, jak opuszcza swoje biuro, żegna się z pracownikami, oddaje swoją kartę wstępu do budynku i następnie udaje się do auta (oczywiście Mercedesa), którym szofer ostatni raz zawiezie go do domu.

Jednak krótko po tym, jak kierowca opuszcza teren jego posiadłości, Zetsche kieruje się do swojego garażu, z którego wyjeżdża… samochodem marki BMW.

Na tę zaczepkę marka Mercedes-Benz nie pozostała obojętna, bowiem na swoim profilu na Twitterze uprzejmie poinformowała BMW, że jest „przekonana o tym, że Zetsche przerzucił się na elektryczny samochód brandu EQ” (należącego do koncernu Mercedes-Benz).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Z cyklu markowych zaczepek – niedawno supermarket Bio Family postanowił dać prztyczka w nos McDonaldowi odpowiadając na billboard fast fooda podobnym nośnikiem reklamowym, lecz ze zdrowszą ofertą produktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Najbardziej znane są jednak „potyczki” między Burger Kingiem a McDonaldem. Po tym, jak rosyjski oddział Burger Kinga stwierdził, że horror na podstawie prozy Stephena Kinga „To” jest najdłuższą reklamą konkurencji, ponieważ wizerunek klauna Pennywise’a za bardzo przypomina postać Ronalda McDonalda, marka postanowiła zadziałać i na premierze filmu w Niemczech zażartowała z sieci fast foodów.

PS3

W tej akcji natomiast każda osoba, która zamówiła Whoppera znajdując się w okolicach McDonalda, otrzymała go za centa.