TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka Scrabble rozpoczęła współpracę z TikTokerami

Marka Scrabble rozpoczęła współpracę z twórcami na platformie Tik Tok. Działania marki na platformie pozwolą jej na dotarcie do nowego grona odbiorców.
O autorze
1 min czytania 2019-05-27

Współpraca marek z TikTokerami staje się coraz powszechniejszą praktyką. Platforma potwierdza skuteczność kampanii dzięki dotarciu do ogromnej grupy odbiorców, którą tworzą osoby w wieku między 13 a 20 rokiem życia. Dzięki temu marka Scrabble ma szansę na „wychowanie” kolejnego pokolenia swoich użytkowników. Celem współpracy z TikTokerami jest wsparcie promocji projektu #bitwascrabble. Projekt ten jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Wyobraź Sobie”. Aktywacje obejmują różne kanały social media: Tik Tok, YouTube, Facebook i Instagram.

Założeniem projektu na TikToku jest pokazanie momentów z życia TikTokerów, w których rządzi wyobraźnia i dobra zabawa. W kolejnych publikacjach TikTokerzy przygotowują się do bitwy na słowa, a następnie stoczą ją między sobą, aby w końcu cieszyć się zwycięstwem lub przeżywać porażkę.

Projekt wystartował 16 maja br. W kampanii, którą dla marki realizuje agencja Coollective, bierze udział ośmiu TikTokerów, którzy pokazują jak wielka jest potęga wyobraźni i dobrej rozrywki, którą gwarantuje ta kultowa gra. Marka zaprosiła do współpracy: @sebastiankowalczykkk, @zietkowskym, @nylaa.a, @itzkaroll, @oliwiamisztal, @colorowyy, @twinsstylee, @dobrafaza.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj