TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Konkret 9 „BIO na zdrowie” – Carrefour rusza z nową kampanią

Każdy ma dobrą radę, jak jeść lepiej, ale lepiej mieć rozwiązanie, czyli nowa kampania Carrefour wraz z konkretnym rozwiązaniem – szeroki wybór produktów z certyfikatem ekologicznym objętych gwarancją najniższej ceny.
O autorze
1 min czytania 2019-06-03

Konkret 9 „BIO na zdrowie” to kolejna odsłona globalnej platformy komunikacyjnej Carrefour Act For Food wprowadzonej we wrześniu zeszłego roku.

W ramach platformy marka promuje konkretne działania, których celem jest zachęcenie konsumentów do tego, by jeść lepiej. Główną lokalną barierą zniechęcającą do kupna produktów z certyfikatem ekologicznym jest cena. Gwarancja najniższej ceny na ofertę BIO ma dać pewność, że wybieramy najlepiej i dla zdrowia, i dla portfela. 

Strategia globalna została zaadaptowana do kreatywnego konceptu, który przemówi do polskiego konsumenta.

Głównym bohaterem kampanii jest Bobas. Słodki jak każdy maluch, jednak z ciętym językiem i bogatą osobowością. Skąd to wiemy? Słyszymy jego wewnętrzny, dorosły głos (w tej roli Wojciech Mecwaldowski) komentujący ironicznie otaczającą go rzeczywistość. Kampanię otwiera 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym Bobas edukuje otoczenie na temat żywności BIO. W kolejnych odcinkach pojawią się nowi bohaterowie i nowe tematy, które Bobas elokwentnie weźmie na warsztat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi oprócz spotu telewizyjnego oraz standardowych działań ATL-owych przygotowała kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour oraz materiały POS. Planowanie i zakup mediów: Arena Media i K2 Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing