TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mindshare Polska z 3 nagrodami w MIXX Awards Europe

Dom mediowy Mindshare Polska wygrał złotą i dwie brązowe statuetki w MIXX Awards Europe, jednym z najważniejszych konkursów w branży digitalowej. Wyniki zostały ogłoszone podczas gali Interact, która odbyła się w Warszawie 4 czerwca.
O autorze
1 min czytania 2019-06-07

Mindshare Polska może pochwalić się niebywałym sukcesem: z czterech nominacji w tegorocznej edycji konkursu, dom mediowy otrzymał aż trzy nagrody, w tym złoto. Zrealizowane kampanie zostały nagrodzone:

  • złotem – kampania „Castorama Inspires” w kategorii „effective use of data”
  • brązem – kampania dla AXE „What’s your magic” w kategorii „social media”
  • brązem – kampania „Tymbark Funbot” w kategorii „virtual and augmented reality”.

Projekty zdobyły uznanie zwłaszcza za wykorzystanie zaawansowanej analityki danych oraz stworzenie jakościowego i angażującego contentu.

– Cieszymy się, że realizowane przez nas projekty są nagradzane nie tylko w Polsce, ale również za granicą. Obecność na międzynarodowych konkursach potwierdza nasze szerokie kompetencje – nie tylko jako części globalnej organizacji. To zasługa naszego różnorodnego teamu ekspertów, którzy nie tylko obserwują trendy na rynku, ale również je wyprzedzają. Jesteśmy dumni również z zaufania klientów, którzy powierzają nam swoje kampanie i decydują się na nowatorskie podejście do nich – za co oczywiście serdecznie dziękujemy – skomentował Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Oprócz nagród w MIXX Awards Europe, tym roku Mindshare Polska zdobył również tytuł Domu Mediowego Roku. Potwierdza to, że dzięki błyskawicznym zmianom, dostosowywaniu się do potrzeb rynku i szerokiej ofercie biznesowej popartej 20-letnim doświadczeniem, dom mediowy nie zatrzymuje, ale wręcz przyspiesza swój rozwój.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj