Emmy Awards 2013 – najlepsze reklamy

Emmy Awards 2013 – najlepsze reklamy
W 65. edycji konkursu Emmy Awards za najlepszą reklamę roku 2013 uznano spot "Inspired" przygotowany dla marki Canon przez agencję Grey New York.
O autorze
0 min czytania 2013-09-17

W nagrodzonej reklamie możemy obserwować jak osoby robiące zdjęcia poświęcają się, by uchwycić jak najlepsze ujęcia (fotografowanie z dachu, z jaskini czy uciekając przed żyrafą) oraz efekty ich starań:

Nominowani 2013

Na liście nominowanych znalazły się także reklamy:

1. Google Chrome „Jess Time”, BBH and Google Creative Lab

2. Nike „Jogger”, Wieden + Kennedy

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. Grey Poupon „The Chase”, Crispin Porter + Bogusky

Ubiegłoroczni laureaci

2012: PROCTER & GAMBLE „Best Job”, Wieden + Kennedy

Słuchaj podcastu NowyMarketing

2011: Chrysler „Born Of Fire”, Wieden + Kennedy

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

2010: Old Spice „The Man Your Man Could Smell Like”, Wieden + Kennedy

2009: Coca Cola „Heist”, Wieden + Kennedy

2008: Bud Light „Sweat Jar”, DDB Chicago