Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MeetUp 2019 po raz kolejny zagości pod Wawelem

31 sierpnia br. odbędzie się kolejna edycja imprezy dla twórców i fanów YouTube’a. Jak co roku na odwiedzających będzie czekać możliwość spotkania się z największymi polskimi twórcami i szansa wzięcia udziału w licznych atrakcjach, przygotowanych przez organizatorów.
O autorze
1 min czytania 2019-06-12

Wydarzenie po raz trzeci z kolei odbędzie się w krakowskiej TAURON Arenie. Ubiegłoroczna edycja zgromadziła 22 tysiące osób i ponad 150 najbardziej wpływowych polskich twórców internetowych. Tegoroczna odsłona to nie tylko możliwość spotkania się z influencerami, ale również szansa, żeby szerzej spojrzeć na polską scenę YouTube’a, zaobserwować nowe trendy czy odkryć przyszłe gwiazdy Internetu.

Organizatorzy zakładają, że tegoroczna edycja przyciągnie jeszcze więcej fanów. Wśród zaproszonych twórców ponownie znajdują się najbardziej rozpoznawalne gwiazdy świata internetu. Ponad 200 rodzimych youtuberów, tiktokerów oraz instagramerów przejmie na jeden dzień krakowską halę widowiskową, żeby móc się spotkać i  porozmawiać ze swoimi fanami, a także rozdać autografy i udzielić wywiadów.

Współorganizatorem wydarzenia i zarazem jego głównym partnerem ponownie zostało Miasto Kraków. Podobnie, jak w poprzednich edycjach, współpraca zaowocuje powstaniem filmów promujących miasto i samo wydarzenie.

Organizatorem MeetUp® 2019 jest agencja influencer marketingu GetHero. Agencja zajmuje się współpracą z twórcami i zrzesza influencerów w ramach sieci partnerskiej YouTube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– MeetUp® to wydarzenie wyjątkowe – nie tylko największe spotkanie miłośników YouTube’a i TikToka, ale również jedna z niewielu okazji, gdzie fani mogą spotkać się twarzą w twarz ze swoimi ulubieńcami – i to w takiej liczbie! Przewidujemy, że pod Wawelem pojawi się ich co najmniej 200. To wspaniałe i jedyne w swoim rodzaju święto, które łączy świat twórców i widzów – mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji GetHero.

Wstęp na imprezę jest bezpłatny, ale organizatorzy przewidują możliwość zakupu limitowanych biletów, gwarantujących ominięcie kolejek, wcześniejsze wejście na wydarzenie, czy dostęp do specjalnych stref premium

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji będzie można znaleźć na stronie internetowej MeetUp 2019 i w jego social mediach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się