Paweł Murawski doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w HR Development, Dreamcast, domu mediowym IPG Mediabrands, Grupie Interia oraz Havas Media. W Mobiem, jako członek client service, będzie odpowiedzialny za rozwój relacji agencji z domami mediowymi.
– Paweł to utalentowany mediowiec, z bardzo dobrym know-how agencyjnym oraz znajomością najnowszych rozwiązań digitalowych oraz mobile – jego wszechstronne doświadczenie znakomicie uzupełni kompetencje zespołu ekspertów Mobiem. Przed Pawłem nowe wyzwania, ale znając jego umiejętności analityczne, koncepcyjne oraz nieustanną chęć rozwoju, jestem przekonany, że świetnie sobie z nimi poradzi – komentuje Norbert Kowalski, Prezes Zarządu Mobiem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Mobile to nieodłączny element ekosystemu reklamy online, który wciąż ewoluuje i ma ogromy potencjał rozwoju. Cieszę się, że będę mógł pracować w czołowej agencji marketingu mobilnego w Polsce i mieć realny wpływ na kierunek developementu marketingu mobilnego u klientów Mobiem – dodaje Paweł Murawski, Senior Account Manager, Mobiem.