Nieskomplikowana, intuicyjna obsługa i czytelny layout „prowadzą” konsumenta odwiedzającego nokautdnia.pl przez gorące oferty. Platforma jest często unowocześniana, strona główna i produktowa zostały ostatnio zmienione, aby nabrały lekkości i przejrzystości. – Wszystkie aktualne oferty widoczne są na stronie głównej z wykorzystaniem slidera. Jest to duże ułatwienie dla użytkownika, który znajdzie nasze oferty w jednym miejscu. Zmiany zostały oparte o RWD, co umożliwia przeglądanie asortymentu za pomocą telefonu czy tabletu – dodaje Karolina Ciborowska, Product Manager Grupy Nokaut S.A.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Każdy użytkownik ma możliwość zapisania się do newslettera, dzięki czemu będzie mógł śledzić wszystkie aktualne wyprzedaże, a także dostanie z wyprzedzeniem informacje o promocji produktu, na którym mu zależy i dzięki temu nie przeoczy okazji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing