Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Konkurs grantowy Carlsberg Polska rozstrzygnięty – 9 organizacji zrealizuje społeczne inicjatywy

Carlsberg Polska zakończył 6. edycję programu grantowego InicJaTyWy, przyznając granty dziewięciu instytucjom użyteczności publicznej i organizacjom pozarządowym działającym w sąsiedztwie trzech browarów. Każda z nich otrzymała na realizację zgłoszonego projektu 10 000 zł.
O autorze
2 min czytania 2019-06-18

Do konkursu zgłoszono blisko 30 wniosków o grant, z czego 20 zakwalifikowało się do drugiego etapu, tj. głosowania internautów. W sumie internauci oddali ponad 3 600 głosów, wybierając po trzy zwycięskie projekty w trzech lokalizacjach, w których znajdują się browary Carlsberg Polska – w Brzesku, Sierpcu, Szczecinie i okolicach.

Projekty, które zyskały największe uznanie lokalnych społeczności i otrzymają grant:

– w sąsiedztwie Browaru Okocim w Brzesku:

  • Miejski Ośrodek Kultury w Brzesku – na rewitalizację zieleni miejskiej Brzeskiego Rynku (I etap),
  • Ochotnicza Straż Pożarna Bucze – na projekt pod nazwą „OSP Bucze użyczy wszystkim klucze”, który przewiduje remont i zagospodarowanie sali w budynku OSP,
  • Ochotnicza Straż Pożarna Łoniowa – na projekt pod nazwą „Strażacy ochotnicy nie tylko gaszą”, który obejmuje modernizację obecnego pokrycia dachowego Amfiteatru OSP Łoniowa.

– w sąsiedztwie Browaru Kasztelan w Sierpcu:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Gminna Biblioteka Publiczna w Mochowie na remont i wyposażenie sali spotkań, która stanowi jedyny ośrodek kultury w Gminie Mochowo.
  • Sierpeckie Stowarzyszenie Osób Niepełnosprawnych i Chorych na Raka „Szansa Na Życie” na zagospodarowanie skweru przy ul. Dworcowej w Sierpcu; stanie na nim m.in. plenerowa siłownia, która posłuży zarówno mieszkańcom Sierpca, jak i podopiecznym Stowarzyszenia.
  • Koło Gospodyń Wiejskich Studzieniec na organizację miejsca, w którym odbywać się będą spotkania sąsiedzkie oraz integracyjne i kulturalne imprezy plenerowe dla mieszkańców wsi Studzieniec, Rydzewo i Rachocin.

– w sąsiedztwie Browaru Bosmana w Szczecinie:

  • Fundacja Macierzanka na stworzenie zielonej enklawy w centrum miasta, gdzie wytchnienie znajdą beneficjenci Fundacji – rodziny, kobiety w ciąży i seniorzy a ponadto na działania edukacyjne dotyczące odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu przez kobiety w ciąży i matki karmiące.
  • Stowarzyszenie Razem Łatwiej na remont sali spotkań dla seniorów w dzielnicy Pomorzany.
  • Stowarzyszenie Wywrotka na organizację kajakowych ekopatroli, których uczestnicy zbierać będą śmieci pływające w wodzie i pozostawione przy brzegach Odry, Jeziora Dąbie i Jeziora Głębokiego.

– Wszystkie zgłoszone do programu InicJaTyWy projekty są potrzebne i warte realizacji. Jednak decyzję, która organizacja otrzyma grant, oddaliśmy w ręce mieszkańców, bo oni najlepiej znają lokalne potrzeby. Cieszymy się, że mieszkańcy w sąsiedztwie naszych Browarów Okocim, Kasztelan i Bosman licznie wzięli udział w głosowaniu i zdecydowali, które projekty najlepiej posłużą ich społecznościom. Bardzo dziękujemy za udział w tegorocznej edycji programu wszystkim organizacjom – mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Program grantowy InicJaTyWy prowadzony jest przez Carlsberg Polska od sześciu lat. Jego celem jest poprawa życia lokalnych społeczności w sąsiedztwie Browarów Okocim, Kasztelan i Bosman. Do tej pory projekty zgłaszali pracownicy i realizowali je jako wolontariusze. W tym roku formuła programu została zmieniona i do konkursu grantowego zaproszono lokalne organizacje pozarządowe i instytucje użyteczności publicznej. Mogły one wnioskować o grant w wysokości 10 000 zł. W sumie przyznano 9 grantów o łącznej wartości 90 000 zł.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W poprzednich pięciu edycjach programu w latach 2014–2018 zrealizowano 47 projektów o wartości 380 000 zł przy udziale 324 pracowników-wolontariuszy, którzy przepracowali społecznie 3 743 godziny.