Agencja Big Picture odpowiedzialna za komunikację kampanii „Trzeźwo Myślę” Carlsberg Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Big Picture odpowiedzialna za komunikację  kampanii „Trzeźwo Myślę” Carlsberg Polska

Do grona klientów Big Picture dołączyła w marcu 2019 marka Carlsberg. Agencja jest odpowiedzialna strategię komunikacji 3 edycji kampanii społecznej „Trzeźwo Myślę”, dotyczącej edukacji konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu i obejmuje koncepcję, strategię oraz szeroką komunikację kampanii w mediach. Zespół lifestyle, który realizuje kampanię Carlsberga, łączy kompetencje z zakresu relacji z mediami oraz influencerami. W ostatnich latach odpowiadał za stworzenie i realizację kampanii wizerunkowych dla marek: Nespresso, L'Oréal Paris, Martini, Coca-Cola, Allegro. Realizacją kampanii oraz oficjalnym partnerem mediowym jest Grupa Agora.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tegoroczna odsłona kampanii Trzeźwo Myślę” obejmie szeroką współpracę z mediami oraz ambasadorami. Twarzami kampanii są Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, Podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness i ambasadorka serwisu Myfitness.pl. Bohaterowie filmów w charakterystyczny dla siebie sposób interpretują czym jest dla nich „trzeźwe myślenie” i jak się nim kierować w codziennym życiu. Wywiady z ambasadorami zobaczymy w okresie trwania kampanii na serwisach Haps.pl, Moto.pl oraz Myfitness.pl. Kampania startuje już w połowie czerwca i potrwa do końca wakacji.

Kampanii „Trzeźwo Myślę” towarzyszyć będą też działania edukacyjne w placówkach medycznych Lux Med i Medicover w oparciu o wyniki zrealizowanego w 2018 roku badania konsumenckiego na temat odpowiedzialnego podejścia do alkoholu i asertywności w tym względzie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij