Współpraca MasterMind i SGGW

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Współpraca MasterMind i SGGW

Realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zajmie się dom mediowy MasterMind.

 Zadania MasterMind to dobór i zakup mediów do działań informacyjnych i promujących rekrutację Uczelni.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Kampania skierowana jest do przyszłych studentów na studia dzienne i podyplomowe i informuje o wydarzeniach ważnych z punktu widzenia rekrutacji na studia, takich jak np. dni otwarte – mówi Agnieszka Tomczyk, dyrektor zarządzająca w domu mediowym MasterMind.

 W kampanii, która potrwa do maja 2013 roku, wykorzystano media społecznościowe, portale, pakiety edukacyjne, tygodniki opinii, prasę lokalną, radio, kino oraz nośniki w metrze.

Dom mediowy MasterMind pozyskał SGGW w wyniku wygranego przetargu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij