Zadania MasterMind to dobór i zakup mediów do działań informacyjnych i promujących rekrutację Uczelni.
– Kampania skierowana jest do przyszłych studentów na studia dzienne i podyplomowe i informuje o wydarzeniach ważnych z punktu widzenia rekrutacji na studia, takich jak np. dni otwarte – mówi Agnieszka Tomczyk, dyrektor zarządzająca w domu mediowym MasterMind.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W kampanii, która potrwa do maja 2013 roku, wykorzystano media społecznościowe, portale, pakiety edukacyjne, tygodniki opinii, prasę lokalną, radio, kino oraz nośniki w metrze.
Dom mediowy MasterMind pozyskał SGGW w wyniku wygranego przetargu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024