Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Współpraca MasterMind i SGGW

Realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie zajmie się dom mediowy MasterMind.
O autorze
0 min czytania 2012-07-24

 Zadania MasterMind to dobór i zakup mediów do działań informacyjnych i promujących rekrutację Uczelni.

– Kampania skierowana jest do przyszłych studentów na studia dzienne i podyplomowe i informuje o wydarzeniach ważnych z punktu widzenia rekrutacji na studia, takich jak np. dni otwarte – mówi Agnieszka Tomczyk, dyrektor zarządzająca w domu mediowym MasterMind.

 W kampanii, która potrwa do maja 2013 roku, wykorzystano media społecznościowe, portale, pakiety edukacyjne, tygodniki opinii, prasę lokalną, radio, kino oraz nośniki w metrze.

Dom mediowy MasterMind pozyskał SGGW w wyniku wygranego przetargu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj