Warszawska palma znów zielona

Warszawska palma znów zielona

Warszawska palma zazieleniła się w noc letniego przesilenia z 21 na 22 czerwca. Przez ostatnie trzy tygodnie drzewo było „uschnięte”. Akcja stanowiła element kampanii społecznej „Zielona Wstążka #DlaPlanety” realizującej w tym roku temat walki z zanieczyszczeniem powietrza.

Na początku czerwca br. słynna warszawska palma zaczęła usychać. Był to element akcji z okazji tegorocznego Światowego Dnia Środowiska. W noc letniego przesilenia z 21 na 22 czerwca symbol stolicy znowu odżył –  wszystko dzięki EKOpostanowieniom, czyli prostym, codziennym działaniom zapobiegających degradacji środowiska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W wyniku kampanii społecznej złożono już ponad 10 000 ekopostanowień dotyczących poprawy jakości powietrza i zatrzymania kryzysu klimatycznego. Akcja natomiast trwa do końca roku.

Za opiekę merytoryczną nad projektem odpowiedzialne jest Centrum UNEP/GRID-Warszawa, za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Syrena Communications, zaś pomysłodawcą transformacji palmy jest Jarosław Wiewiórski (Syrena Communications). 

PS

W styczniu br. portal Noizz wystartował z akcją „Coś Dla Planety”, która ma na celu stworzenie społecznego ruchu ratowania Ziemi. Każdy z nas, robiąc nawet małą rzecz, może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych na naszej planecie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij