Warszawska palma znów zielona

Warszawska palma zazieleniła się w noc letniego przesilenia z 21 na 22 czerwca. Przez ostatnie trzy tygodnie drzewo było „uschnięte”. Akcja stanowiła element kampanii społecznej „Zielona Wstążka #DlaPlanety” realizującej w tym roku temat walki z zanieczyszczeniem powietrza.
O autorze
0 min czytania 2019-06-24

Na początku czerwca br. słynna warszawska palma zaczęła usychać. Był to element akcji z okazji tegorocznego Światowego Dnia Środowiska. W noc letniego przesilenia z 21 na 22 czerwca symbol stolicy znowu odżył –  wszystko dzięki EKOpostanowieniom, czyli prostym, codziennym działaniom zapobiegających degradacji środowiska.

W wyniku kampanii społecznej złożono już ponad 10 000 ekopostanowień dotyczących poprawy jakości powietrza i zatrzymania kryzysu klimatycznego. Akcja natomiast trwa do końca roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za opiekę merytoryczną nad projektem odpowiedzialne jest Centrum UNEP/GRID-Warszawa, za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Syrena Communications, zaś pomysłodawcą transformacji palmy jest Jarosław Wiewiórski (Syrena Communications). 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W styczniu br. portal Noizz wystartował z akcją „Coś Dla Planety”, która ma na celu stworzenie społecznego ruchu ratowania Ziemi. Każdy z nas, robiąc nawet małą rzecz, może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych na naszej planecie.