TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Warszawska palma znów zielona

Warszawska palma zazieleniła się w noc letniego przesilenia z 21 na 22 czerwca. Przez ostatnie trzy tygodnie drzewo było „uschnięte”. Akcja stanowiła element kampanii społecznej „Zielona Wstążka #DlaPlanety” realizującej w tym roku temat walki z zanieczyszczeniem powietrza.
O autorze
0 min czytania 2019-06-24

Na początku czerwca br. słynna warszawska palma zaczęła usychać. Był to element akcji z okazji tegorocznego Światowego Dnia Środowiska. W noc letniego przesilenia z 21 na 22 czerwca symbol stolicy znowu odżył –  wszystko dzięki EKOpostanowieniom, czyli prostym, codziennym działaniom zapobiegających degradacji środowiska.

W wyniku kampanii społecznej złożono już ponad 10 000 ekopostanowień dotyczących poprawy jakości powietrza i zatrzymania kryzysu klimatycznego. Akcja natomiast trwa do końca roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za opiekę merytoryczną nad projektem odpowiedzialne jest Centrum UNEP/GRID-Warszawa, za strategię kreatywną kampanii odpowiada agencja Syrena Communications, zaś pomysłodawcą transformacji palmy jest Jarosław Wiewiórski (Syrena Communications). 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W styczniu br. portal Noizz wystartował z akcją „Coś Dla Planety”, która ma na celu stworzenie społecznego ruchu ratowania Ziemi. Każdy z nas, robiąc nawet małą rzecz, może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych na naszej planecie.