Hochland Polska od 25 lat

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hochland Polska od 25 lat

2019 rok jest dla Hochland Polska rokiem szczególnym. Firma obchodzi jubileusz 25 lat obecności na polskim rynku i z tej okazji przygotowała wyjątkowe aktywności dla konsumentów, partnerów biznesowych i pracowników.

Hochland – świat pełen wartości

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Firma Hochland Polska od początku istnienia jest wierna swoim wartościom, dbając o najwyższą jakość i smak produktów. Dzięki temu cieszy się ogromnym zaufaniem konsumentów i zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera rynkowego w kategorii serów. Między innymi o tym, jak długą drogę przebyła firma, by znaleźć się w dzisiejszym miejscu, rozmawiali prezesi Hochland Polska – Jan Glacel i Piotr Knauer.

Jan Glacel, pierwszy Prezes Hochland Polska, ze wzruszeniem wspominał czasy początków działalności firmy w latach 90. 25 lat temu został obdarzony zaufaniem przez Grupę Hochland, która powierzyła mu zadanie stworzenia oddziału na polskim rynku. Krok po kroku, dzięki ciężkiej pracy – zapoznawał Polaków ze smakiem serów Hochland i budował sieć dystrybucji. W Polsce wszystko trzeba było stworzyć od podstaw – znaleźć działkę, zebrać grupę zaangażowanych pracowników, hurtowników, przygotować produkcję. W 1995 roku w Kaźmierzu pod Poznaniem uruchomiono pierwszy zakład produkcyjny, który funkcjonuje do dziś. Podczas rozmowy prezes Glacel wspomniał, że jego ulubionym produktem od lat są sery kremowe – to właśnie one jako pierwsze przekonały Polaków do marki Hochland, otwierając drogę innym kategoriom serów. W ślad za pierwszymi sukcesami, Hochland stworzył m.in. puszyste sery twarogowe Almette, które obecnie są najlepiej sprzedającymi się serkami twarogowymi w Polsce.

Trzy lata temu stery biznesu stworzonego przez Jana Glacela przejął Piotr Knauer – obecny prezes Hochland Polska. Podkreśla on, że dziś Polska stanowi dla Grupy Hochland drugi co do znaczenia rynek. Jest także jednym z trzech rynków, na których Hochland jest liderem w kategorii serów. Podczas rozmowy prezes Knauer nie ukrywał dumy z prowadzenia biznesu z tak wielkimi tradycjami, który stale umacnia swoją pozycję. 

– W ciągu ostatnich lat udało się nie tylko zachować i rozwinąć to, co od lat budujemy w Hochland, ale zapewnić temu biznesowi i wszystkim jego pracownikom w Polsce stabilną i pomyślną perspektywę – powiedział obecny prezes.

Prezes Knauer zdradził również, co według niego stanowi o sukcesie rynkowym firmy Hochland Polska – To ludzie. Jeśli uda nam się sprawić, by poczuli się odpowiedzialni za swoją firmę i by mieli przestrzeń do realizacji swoich ambicji i talentów – reszta przyjdzie sama.

Tradycje, które warto pielęgnować

Hochland Polska hołduje tradycjom, które łączą pracowników i partnerów biznesowych, tworząc jedyną w swoim rodzaju atmosferę wspólnoty i odpowiedzialnego, nowoczesnego biznesu. Już na poczatku roku, z okazji jubileuszu 25 lat na polskim rynku, Hochland przygotował unikatową edycję kalendarza firmowego, do którego dołączony jest symbol pomyślności – czterolistna koniczyna. W tym roku kalendarz wypełniły zdjęcia wykonane przez pracowników, wyłonione w konkursie firmowym, którego motywem przewodnim było oczywiście 25 lat Hochland w Polsce.

Hochland Polska do świętowania zaprasza nie tylko pracowników, lecz także partnerów biznesowych. Dla wszystkich pracowników zorganizowana zostałą wyjątkowa gala urodzinowa. Poprzedził ją biznesowy event – Kolacja Mistrzów, która był okazją do spotkania partnerów związanych z firmą od początków jej istnienia.

W 25. rocznicę obecności na polskim rynku, firma przygotowała także nie lada atrakcje dla konsumentów. Miłośnicy serów Hochland mogli wziąć udział w wielkiej loterii urodzinowej – To jest Pyszne od 25 lat, której rozstrzygnięcie miało miejsce w połowie kwietnia. Do wygrania były spektakularne nagrody – 5 samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne.

Wyjątkowy czas – wyjątkowe projekty

Świętując tak szczególną rocznicę, Hochland Polska zaangażował się w unikatowy projekt, stając się mecenasem albumu White&Black Macieja Fiszera – wybitnego polskiego fotografa. Ten pionierski, ekskluzywnie wydany album poświęcony jest w całości życiu krów i pysznemu mleku, które od nich otrzymujemy. Znaleźć w nim można 144 zdjęcia w formie monografii, a przygotowany został w ponad 100 gospodarstwach dostawców mleka dla Hochland. Stanowi swoiste podziękowanie złożone wszystkim ludziom, którzy hodują te zwierzęta, dbając o ich dobrostan – to również dzięki nim Hochland może oferować konsumentom tak doskonałe produkty. Sery, które od 25 lat goszczą w polskich domach i niezmiennie zachwycają smakiem i jakością.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij