Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ALL IN MY HANDS po raz drugi inspiruje kobiety do działania

Semilac zaprasza do wzięcia udziału w drugiej odsłonie programu ALL IN MY HANDS. Tegorocznej edycji towarzyszyć będzie również nowa charytatywna kolekcja lakierów hybrydowych. Część zysków ze sprzedaży zostanie przeznaczona na warsztaty i granty dla uczestniczek programu.
O autorze
1 min czytania 2019-06-26

Nesperta, w której portfolio znajduje się marka Semilac, jako jedna z pierwszych firm z branży kosmetycznej rozpoczęła działania z zakresu CSR, których celem jest wspieranie przedsiębiorczości kobiet. Zeszłoroczne badanie dotyczące sytuacji Polek na rynku pracy wykazało, że, pomimo wysokich kompetencji, kobiety mają obawy przed założeniem i prowadzeniem własnej firmy. W odpowiedzi na ten problem powstała kampania ALL IN MY HANDS, która dała możliwość wielu młodym, przedsiębiorczym kobietom doskonalenia swoich umiejętności.

W ramach programu studentki kosmetologii, które swoją karierę wiążą ze stylizacją paznokci, mogą wziąć udział w specjalnie przygotowanych dla nich warsztatach. Forma spotkań obejmuje zarówno zajęcia z techniki wykonywania stylizacji hybrydowej, które prowadzą instruktorzy z Akademii Semilac,  jak i zajęcia z ekspertami z Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego, na których kobiety uczą się m.in., jak przygotować dobry  biznes plan,  czy stworzyć  profil klienta.

– ALL IN MY HANDS to wyjątkowa inicjatywa, dzięki której marka Semilac odkrywa drzemiący w kobietach potencjał i przedsiębiorczość. Daje również szansę realizacji świetnych pomysłów biznesowych. Każda z uczestniczek warsztatów ma możliwość wzięcia udziału w konkursie, w którym nagrodą są granty na rozpoczęcie lub rozwinięcie własnej działalności. Program grantowy to kopalnia oryginalnych pomysłów na biznes. Jedna z laureatek pierwszej edycji dostrzegła na przykład potrzebę zaopiekowania się kobietami, które korzystają z warsztatów samochodowych i wpadła na pomysł tworzenia salonów kosmetycznych w ich bezpośrednim otoczeniu – dodaje Paulina Iwaszko-Piątek, PR manager firmy Nesperta.

Warsztaty są częściowo finansowane  ze sprzedaży lakierów z charytatywnej kolekcji, która. składa się z trzech kolorów. Dzięki delikatnemu, promiennemu pastelowemu żółtemu Keep Your Head Up każda kobieta znajdzie inspirację do określenia, w jakim momencie życia się znajduje. Subtelny, ale wyrazisty kobiecy pastelowy róż Ready for Success przypomni jej o rozwoju, zarówno osobistym, jak i zawodowym. Energetyczny, optymistyczny pastelowy pomarańczowy Let the Story Begin z kolei będzie motywował do wzmacniania kobiecej pewności siebie oraz dbania o formę psychiczną i fizyczną. Produkty z linii ALL IN MY HANDS to nie tylko idealny dodatek do letnich stylizacji, ale również subtelna dawka motywacji do wyzwalania i odkrywania kobiecej siły.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat nowej kolekcji znaleźć można na stronie marki Semilac: https://semilac.pl/pl/all-in-my-hands. Lakiery ALL IN MY HANDS zakupić można zarówno poprzez stronę, jak i w wybranych punktach sprzedaży https://semilac.pl/pl/sklep/punkty-sprzedazy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing