dotrelations wspiera komunikację Nestlé w social media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
dotrelations wspiera komunikację Nestlé w social media

Nestlé wybrało agencję do obsługi komunikacji korporacyjnej marki w social media na polskim rynku. W wyniku wygranego przetargu, od kwietnia za relacje z fanami Nestlé Polska odpowiada dotrelations, agencja komunikacji zintegrowanej.

Agencja wspiera komunikację korporacyjną Nestlé Polska w następujących kanałach: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube. Do jej zadań należy pomoc w zarządzaniu komunikacją marki zgodnie z globalną strategią firmy, moderacja kontaktu z fanami oraz wsparcie kampanii reklamowych klienta. dotrelations będzie również odpowiadać za publikację treści na stronie www.nestle.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Cieszymy się, że Nestlé powierzyło nam kolejny, tak znaczący element swojej komunikacji. Dla polskiego oddziału firmy pracujemy już od niemal roku, obsługując marki Purina DOG CHOW® i Purina CAT CHOW® w social media. Mieliśmy również przyjemność odpowiadać za komunikację PR programu „Pets At Work”, globalnej inicjatywy Nestlé Purina, która promuje wprowadzanie zwierząt do przestrzeni biurowej – mówi Krzysztof Skowronek, współwłaściciel dotrelations.

Nad całością prac dla Nestlé Polska w dotrelations czuwa Natalia Rajska, dedykowany Account Manager, wcześniej obsługująca m.in. takie marki jak Purina, Pearson, o2.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij