Jacek Olechowski funkcję Prezesa Zarządu IAA Polska będzie pełnił po raz czwarty (jest wybierany na to stanowisko niezmiennie od 2012 roku). Olechowski jest jednym z pomysłodawców Reklamowego Okrągłego Stołu IAA Polska, a także powstałych na jego podstawie „Rekomendacji dla rynku reklamy na lata 2017-2020”. To właśnie ciągła aktualność przedstawionych w tym dokumencie postulatów była jednym z czynników, który wpłynął na decyzję Zarządu o przedłużeniu kadencji dotychczasowego Prezesa Stowarzyszenia.
Olechowski jest prywatnym inwestorem działającym na rynku technologii i mediów od 1996 roku, a także założycielem i prezesem holdingu MEDIACAP SA (spółka notowana na parkiecie głównym GPW). Osiągnięcia Olechowskiego niejednokrotnie zostały docenione zarówno w Polsce, jak i na świecie. W 2005 dołączył do grona Young Global Leaders przy Światowym Forum Ekonomicznym w Davos. Jest wiceprezesem zarządu Global Dignity – organizacji pro publico bono założonej przez JE Haakona Księcia Koronnego Norwegii. Od 2017 jest też wiceprezesem Polskiej Rady Biznesu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wyboru Przewodniczącego dokonała także Rada Nadzorcza, która zadecydowała, że pozostanie nim Jakub Potrzebowski, który pełni tę funkcję od 4 lat. Potrzebowski jest partnerem zarządzającym w grupie komunikacyjnej Group One S.A. Wcześniej przez wiele lat był prezesem ZenithOptimedia Group. Jako jedyny Polak uczestniczył w spotkaniach międzynarodowego komitetu ZenithOptimedia Worldwide. Jest członkiem Polskiej Rady Biznesu.