They.pl realizuje działania z zakresu digital marketing dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Digital Marketing

partnerem merytorycznym działu jest They.pl

They.pl realizuje działania z zakresu digital marketing dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła realizację działań wizerunkowych i efektywnościowych dla Programu Polska Bezgotówkowa.

Współpraca obejmuje komunikację marketingową skierowaną do B2B oraz zintegrowane działania z zakresu performance marketingu. Do zadań They.pl należy m.in. realizacja aktywacji digitalowych, prowadzenie kampanii w internecie, zakup mediów, a także lead generation oraz dostarczanie technologii do obsługi leadów sprzedażowych. They.pl odpowiada także za przygotowanie kreacji display dedykowanym grupom docelowym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Program Polska Bezgotówkowa to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: banków, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Celem Programu jest zniesienie kosztów dla przedsiębiorców w zakresie instalacji terminala płatniczego oraz kosztów jego użytkowania przez pierwsze 12 miesięcy od momentu zainstalowania.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij