Kampania outdoorowa 76.Tour de Pologne

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Outdoor

partnerem merytorycznym działu jest Stroer

Kampania outdoorowa 76.Tour de Pologne

Ruszyła kampania outdoorowa 76. Tour de Pologne. Początek tej największej imprezy kolarskiej w Polsce już 3 sierpnia 2019. Cityboard Media jest patronem medialnym wydarzenia i jedynym dostawcą reklamy zewnętrznej.

Plakaty pojawiły się na nośnikach 1 lipca br. Kampania jest realizowana we wszystkich największych miastach w Polsce. Do promocji wykorzystano 225 nośników cityboard (6x3 m) i 57 supercityboard (12x4 m). Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzenia. Po raz drugi w Tour de Pologne Amatorów (impreza towarzysząca) wystartuje Drużyna Kolarska Cityboard Media.

Tegoroczny wyścig rozpocznie się 3 sierpnia w Krakowie. Na starcie pojawi się 18 grup zawodowych UCI World Tour oraz cztery drużyny z dzikimi kartami – Reprezentacja Polski, Cofidis, Team Novo Nordisk i Gazprom-RusVelo. Tegoroczny wyścigu rozgrywany jest w stulecie polskiego olimpizmu pod hasłem „Wyścig Pokoleń”. Impreza zakończy się 10 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij