Pilsweizer we współpracy z Synergic realizuje wakacyjną kampanię OOH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pilsweizer we współpracy z Synergic realizuje wakacyjną kampanię OOH

Browar Pilsweizer realizuje wizerunkową kampanię reklamową OOH, która obejmie nośniki citylight w największych polskich miastach. W jednej z głównych ról występuje w niej najnowszy produkt browaru: piwo Pilsvar Marcowe.

– Browar Pilsweizer to browar regionalny, dlatego naszym najbardziej naturalnym odbiorcą są mieszkańcy południa Polski, jednak od lat staramy się objąć naszą dystrybucją cały kraj i krok po kroku to robimy. Dlatego uznaliśmy, że nadszedł już czas, by budować świadomość i wizerunek naszej marki Pilsvar także w innych regionach kraju, stąd pomysł na wakacyjną kampanię outdoorową – mówi Andrej Chovanec, dyrektor marketingu i prezes zarządu Browaru Pilsweizer.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania nawiązuje zarówno do geograficznego położenia browaru, jak i do jego bogatych tradycji, sięgających początków XIX wieku – prowadzona jest pod hasłem „Prawdziwe piwo z Grybowa. Perła Beskidu Sądeckiego. Tradycyjnie od 1804 r.”

Akcja potrwa do końca sierpnia i obejmuje kilkadziesiąt nośników citylight znajdujących się na peronach dworców PKP i PKS w 6 największych miastach kraju (Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Katowice, Gdańsk).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij