Dla tych, których kochamy najbardziej - McCANN Worldgroup dla Zurich Insurance Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dla tych, których kochamy najbardziej - McCANN Worldgroup dla Zurich Insurance Group

Zintegrowana kampania „Dla tych, których kochamy najbardziej” została przygotowana przy znaczącym zaangażowaniu polskiego biura. Jej celem jest przekonanie konsumentów do myślenia o ubezpieczeniach jak o sposobie najlepszego chronienia ludzi i rzeczy, które najbardziej kochają.

Dzięki wykorzystaniu subtelnego poczucia humoru i postawienia konsumentów w centrum uwagi, kampania buduje emocjonalną więź między produktem, jakim są ubezpieczenia, a klientem, dla którego najważniejsza jest troska o najbliższych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, outdoor, plakaty, jak i komunikację w Internecie. We wrześniu będzie emitowana na rynku szwajcarskim, zaś od października na amerykańskim, niemieckim i brytyjskim.

- Jesteśmy dumni, że nasz oddział jest angażowany w tworzenie kampanii o tak znaczącym zasięgu i dla tak renomowanego klienta - podkreślił Wojciech Borowski, CEO McCANN Worldgroup w Polsce.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij