Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dr. Oetker zmienia obsługujący go dom mediowy w obszarze digitalu i mediów społecznościowych

Dr. Oetker – producent dodatków do pieczenia, ciast, dekoracji – przeniósł swój digitalowy budżet mediowy do agencji Business Factory.
O autorze
1 min czytania 2019-07-09

W wyniku przetargu wyłoniona została nowa agencja digitalowa – Business Factory – która od czerwca 2019 roku odpowiada – dla firmy Dr. Oetker – za działania w obszarze digitalu i mediów społecznościowych. Tym samym, Dr. Oetker zakończył współpracę z domem mediowym Media Direction OMD w tym zakresie. MD OMD dalej jest odpowiedzialna za zakup pozostałych mediów dla Dr. Oetker Polska.

Międzynarodowa agencja Business Factory i jednocześnie właściciel platformy ROI Hunter to jedyny certyfikowany, oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach Regionu Centralnej i Wschodniej Europy. Business Factory – powstała 9 lat temu w czeskim Brnie – jest dostawcą unikatowej technologii do optymalizacji kampanii na Facebooku.

W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach globu, w takich branżach jak: e-commerce, retail, telekomunikacja, turystyka, FMCG czy finanse i posiada 8 biur na świecie w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo, Dubaju, Singapurze, Kairze oraz w Warszawie. Dr. Oetker zdecydował się na współpracę z agencją Business Factory za ich know-how oraz nieszablonowe podejście.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj