Dr. Oetker zmienia obsługujący go dom mediowy w obszarze digitalu i mediów społecznościowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dr. Oetker zmienia obsługujący go dom mediowy  w obszarze digitalu i mediów społecznościowych

Dr. Oetker – producent dodatków do pieczenia, ciast, dekoracji – przeniósł swój digitalowy budżet mediowy do agencji Business Factory.

W wyniku przetargu wyłoniona została nowa agencja digitalowa – Business Factory – która od czerwca 2019 roku odpowiada – dla firmy Dr. Oetker – za działania w obszarze digitalu i mediów społecznościowych. Tym samym, Dr. Oetker zakończył współpracę z domem mediowym Media Direction OMD w tym zakresie. MD OMD dalej jest odpowiedzialna za zakup pozostałych mediów dla Dr. Oetker Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Międzynarodowa agencja Business Factory i jednocześnie właściciel platformy ROI Hunter to jedyny certyfikowany, oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach Regionu Centralnej i Wschodniej Europy. Business Factory – powstała 9 lat temu w czeskim Brnie – jest dostawcą unikatowej technologii do optymalizacji kampanii na Facebooku.

W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach globu, w takich branżach jak: e-commerce, retail, telekomunikacja, turystyka, FMCG czy finanse i posiada 8 biur na świecie w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo, Dubaju, Singapurze, Kairze oraz w Warszawie. Dr. Oetker zdecydował się na współpracę z agencją Business Factory za ich know-how oraz nieszablonowe podejście.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij