Pokochaj swoją sylwetkę z ANSWEAR – rusza nowy projekt promujący idee body positive

Nie każda sylwetka jest perfekcyjna, ale każda jest piękna – to myśl przewodnia, jaką niesie za sobą projekt, poprzez który sklep internetowy ANSWEAR.com chce edukować kobiety w kwestii pozytywnego myślenia i samoakceptacji, zgodnie z filozofią body positive.
O autorze
1 min czytania 2019-07-15

W czasach wykreowanego przez mass media modelu perfekcyjności, wiele kobiet ma problem z zaakceptowaniem w pełni swojej sylwetki i bezustannie wymaga od siebie więcej. Część z nich dąży do nieosiągalnego, sztucznego ideału – nawet wysokim kosztem własnego zdrowia. W innych przypadkach kobiety dobijają się negatywnym myśleniem, co skutkuje kiepskim samopoczuciem i znacznym obniżeniem własnej samooceny. Dlaczego wciąż się zadręczają? 

Teraz ANSWEAR.com chce to zmienić i rusza z nowym projektem, skupiającym się wokół idei body positive, którego celem jest przede wszystkim nauczenie kobiet samoakceptacji i pozytywnego myślenia o swojej sylwetce. W końcu każda kobieta powinna mieć świadomość tego, jak piękną jest istotą i być dumna z tego, czym obdarzyła ją matka natura. Tu nie liczy się wiek, rozmiar czy kształt sylwetki – najważniejsze jest, aby czuć się dobrze w swoim ciele i być pewną oraz zadowoloną ze swojego wyglądu. Ograniczenia tkwią tylko w głowie – ważne, by nauczyć się z nimi walczyć.

Projekt wspierają materiały video składające się na serię „ABC Stylu”.  9 odcinków, 9 sylwetek i 9 niesamowitych kobiet motywuje i zachęca do przyjrzenia się własnej sylwetce oraz dostrzeżenia jej atutów i ich znacznej przewagi nad mankamentami. Każda z uczestniczek reprezentuje inny typ sylwetki, zgodny z autorskim podziałem popularnej polskiej stylistki Moniki Jurczyk – Sylwetka Osy. „ABC Stylu” to nie tylko zmiana swojego wizerunku, rozpoznanie typu sylwetki i wiedza, jak tworzyć stylizacje – to przede wszystkim sztuka pokochania swojego ciała i komplementowania go.

Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj