TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bilety na konferencję Imagination Day 2019 już w sprzedaży

Wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day – dostępne są one w ograniczonej puli wakacyjnej. Konferencja odbędzie się 3 grudnia br. w Warszawie. Jej głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
O autorze
1 min czytania 2019-07-17

Imagination Day to jedno z największych wydarzeń branży kreatywnej w Polsce. Skierowane do osób, które stawiają na rozwój i chcą poszerzać horyzonty. To jedyna taka okazja, aby na żywo posłuchać najbardziej utytułowane osoby z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Imagination Day już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata. W tym roku prelegentami Imagination Day będą między innymi:

  • Anders Svensson, Global Design Director, Nike, Nowy York,
  • Pia Af Hällström, Creative Director & Partner, Works, Helsinki,
  • Thiago Cruz, Global Creative Director, Publicis Italy, Mediolan,
  • Amaya Coronado, CEO, LOLA MullenLowe Spain, Madryt,
  • Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn,
  • Vasjen Katro, Artysta, Graphic and UI/UX designer, Albania.

Tylko do 14 sierpnia br. obowiązuje tańsza, wakacyjna pula biletów. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona. Szczegóły dostępne są na stronie www.imaginationday.pl.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Ars Thanea, Mniam.tv food’n’fx studio
Sponsorzy: AMS, Storytel
Partnerzy: Coca-cola, IMM, Good Looking Studio, Gameset
Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer +, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Filmweb, Gazeta.pl, Dla Studenta

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj