Colonel Sanders, Ronald McDonald i król Burger Kinga sabotują nową reklamę Subwaya

Colonel Sanders, Ronald McDonald i król Burger Kinga sabotują nową reklamę Subwaya

W najnowszym spocie marki Subway pojawiły się słynne maskotki sieci fast foodowych, które w agresywny sposób sabotują tworzenie kampanii brandu.

Popularne sieci fast foodowe, takie jak McDonald’s, Burger King czy KFC, bardzo często w swoich kampaniach bezpośrednio nawiązują do konkurencji. Mistrzami w tej kwestii niewątpliwie są te dwie pierwsze marki, które już od dobrych kilku lat prowadzą ze sobą reklamowe „bitwy”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz dołączył do nich Subway. W najnowszej kampanii marki zatytułowanej „Make It What You Want” pojawiły się wizerunki słynnych maskotek sieci fast foodowych – Colonela Sandersa, Ronalda McDonalda oraz króla Burger Kinga – które w agresywny sposób przerywają nagrywanie reklamy.

Za realizację odpowiada agencja Above & Beyond.

PS

W grudniu 2018 roku Burger King ogłosił nową akcję – każda osoba, która zamówi Whoppera znajdując się w okolicach McDonalda, otrzyma burgera za centa.

PS2

Po tym, jak rosyjski oddział Burger Kinga stwierdził, że horror na podstawie prozy Stephena Kinga „To” jest najdłuższą reklamą konkurencji, ponieważ wizerunek klauna Pennywise’a za bardzo przypomina postać Ronalda McDonalda, marka postanowiła zadziałać i na premierze filmu w Niemczech zażartowała z sieci fast foodów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij