Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Colonel Sanders, Ronald McDonald i król Burger Kinga sabotują nową reklamę Subwaya

Colonel Sanders, Ronald McDonald i król Burger Kinga sabotują nową reklamę Subwaya
W najnowszym spocie marki Subway pojawiły się słynne maskotki sieci fast foodowych, które w agresywny sposób sabotują tworzenie kampanii brandu.
O autorze
1 min czytania 2019-07-23

Popularne sieci fast foodowe, takie jak McDonald’s, Burger King czy KFC, bardzo często w swoich kampaniach bezpośrednio nawiązują do konkurencji. Mistrzami w tej kwestii niewątpliwie są te dwie pierwsze marki, które już od dobrych kilku lat prowadzą ze sobą reklamowe „bitwy”.

Teraz dołączył do nich Subway. W najnowszej kampanii marki zatytułowanej „Make It What You Want” pojawiły się wizerunki słynnych maskotek sieci fast foodowych – Colonela Sandersa, Ronalda McDonalda oraz króla Burger Kinga – które w agresywny sposób przerywają nagrywanie reklamy.

Za realizację odpowiada agencja Above & Beyond.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W grudniu 2018 roku Burger King ogłosił nową akcję – każda osoba, która zamówi Whoppera znajdując się w okolicach McDonalda, otrzyma burgera za centa.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po tym, jak rosyjski oddział Burger Kinga stwierdził, że horror na podstawie prozy Stephena Kinga „To” jest najdłuższą reklamą konkurencji, ponieważ wizerunek klauna Pennywise’a za bardzo przypomina postać Ronalda McDonalda, marka postanowiła zadziałać i na premierze filmu w Niemczech zażartowała z sieci fast foodów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się