Wszystko zaczęło się od tego, że właściciel pizzerii Angelo’s Pizza trafił na Facebooku na zdjęcie zaginionego psa, którego właścicielka prosiła swoich znajomych o rozpowszechnianie wiadomości wśród osób z jej okolicy. Wtedy też założyciel lokalu wpadł na pomysł, by podobne fotografie zwierząt zacząć umieszczać na tekturowych opakowaniach na pizzę, które byłyby rozwożone do okolicznych klientów.
W ten sposób, wieść o zaginionych czworonogach rozeszła by się na szerszą skalę i trafiła nawet do osób, które mediów społecznościowych nie posiadają, a mogą wiedzieć cokolwiek o poszukiwanym psie czy kocie.
Zobacz również
Inicjatywa założyciela Angelo’s Pizza rozeszła się szerokim echem po całych Stanach Zjednoczonych i przede wszystkim – spotkała się z bardzo dobrymi reakcjami wśród lokalnej społeczności.
Zaginiony pies, od którego poniekąd zaczęła się cała inicjatywa, trafił już do swojej właścicielki, natomiast właściciel pizzerii dalej kontynuuje swoją akcję.
zdjęcie: facebook.com/AngelosPizzaMatawanNJ
Poznaj Cropink – szybko i prosto twórz reklamy produktowe. Uwolnij Twoją kreatywność
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PetMe to aplikacja australijskiego schroniska PetRescue. Za pomocą sztucznej inteligencji dobiera psy do adopcji, na podstawie zdjęć czworonogów zamieszczonych na Instagramie.