Jedna z pierwszych na świecie kampania reklamowa banku za pośrednictwem TikTok

200 milionów pobrań w pierwszym kwartale tego roku i jeszcze więcej wszystkich użytkowników – aplikacja TikTok cieszy się ogromnym uznaniem młodzieży na całym świecie. Teraz zrealizowano jedną z pierwszych na świecie kampanię reklamową dla banku za pośrednictwem platformy.
O autorze
0 min czytania 2019-08-01

Kampanię zrealizowała agencja GetHero przy współpracy z agencją VMLY&R dla mBanku.

– Stale rosnąca wśród nastolatków popularność aplikacji TikTok uczyniła z niej jedno z najlepszych narzędzi, które pozwala na dotarcie do młodzieży. Doskonale znamy jej potencjał. Dlatego wybraliśmy tę platformę, aby skutecznie wzmocnić promocję kont przeznaczonych dla młodych, oferowanych przez naszego klienta, mBank. Kampanię realizowaliśmy we współpracy z agencją VMLY&R – mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero.

Do kampanii zostali zaangażowanie doskonale znani użytkownikom aplikacji twórcy internetowi – Marlena Sojka, Kuba Norek, Patrycja Widera, Kamelemona, Colorowyy i Kompleksiara. W ramach promocji influencerzy na swoich kanałach komunikacyjnych opublikowali krótkie materiały wideo, które nawiązywały do korzyści płynących z usług oferowanych przez mBank.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj