Jedna z pierwszych na świecie kampania reklamowa banku za pośrednictwem TikTok

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jedna z pierwszych na świecie kampania reklamowa banku za pośrednictwem TikTok

200 milionów pobrań w pierwszym kwartale tego roku i jeszcze więcej wszystkich użytkowników – aplikacja TikTok cieszy się ogromnym uznaniem młodzieży na całym świecie. Teraz zrealizowano jedną z pierwszych na świecie kampanię reklamową dla banku za pośrednictwem platformy.

Kampanię zrealizowała agencja GetHero przy współpracy z agencją VMLY&R dla mBanku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Stale rosnąca wśród nastolatków popularność aplikacji TikTok uczyniła z niej jedno z najlepszych narzędzi, które pozwala na dotarcie do młodzieży. Doskonale znamy jej potencjał. Dlatego wybraliśmy tę platformę, aby skutecznie wzmocnić promocję kont przeznaczonych dla młodych, oferowanych przez naszego klienta, mBank. Kampanię realizowaliśmy we współpracy z agencją VMLY&R – mówi Tobiasz Wybraniec, prezes agencji influencer marketingu GetHero.

Do kampanii zostali zaangażowanie doskonale znani użytkownikom aplikacji twórcy internetowi – Marlena Sojka, Kuba Norek, Patrycja Widera, Kamelemona, Colorowyy i Kompleksiara. W ramach promocji influencerzy na swoich kanałach komunikacyjnych opublikowali krótkie materiały wideo, które nawiązywały do korzyści płynących z usług oferowanych przez mBank.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij