Ewa Juszczuk i Marcina Rychlik pracują ze sobą od wielu lat, razem zdobywali doświadczenie m.in. w GPD Agency, Deloitte Digital czy Grey Group Poland. Na swoim koncie mają wspólne kampanie m.in. dla Raiffeisen Bank, Frisco, Grolsch czy Dell. W agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) wzmocnili kilkuosobowy zespół kreacji kierowany przez Józka Dutkiewicza, creative directora agencji.
Ewa Juszczuk skończyła ASP w Katowicach, Wydział Projektowy. Z wykształcenia jest graphic designerem, ilustratorką, autorką komiksów, współtwórczynią projektu „Istota. Erotic Graphic Novel”. Od 9 lat jest art directorem, dotychczas pracowała w agencjach Grey, GPD, Deloitte Digital.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Z kolei Marcin Rychlik pierwsze doświadczenie zawodowe jako copywriter zdobywał w firmie Victorinox Swiss, następnie przeszedł do branży agencyjnej. Rychlik, poza wspólnymi realizacjami z Ewą Juszczuk, jest autorem kampanii dla takich marek jak Lubella, Redd’s, Black Red White, Pizza Hut, Getin Bank, Milka czy House. Jego kampanie dwukrotnie zdobyły Effie. Projekty Marcina można zobaczyć pod linkiem emcreativeteam.tumblr.com.