TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Krzysztof Gontarek dołącza do Vooom

Krzysztof Gontarek dołączył w sierpniu do zespołu Vooom i objął stanowisko chief marketing officera. Jest współzałożycielem Dziennik Internautów, pionierskiego polskiego portalu o rozwiązaniach online i ich zastosowaniu w biznesie.
O autorze
1 min czytania 2019-08-08

Gontarek odpowiada w Vooom za wsparcie marketingowe, komunikację z ekspertami branżowymi i liderami opinii na poziomie lokalnym i ogólnokrajowym oraz promowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych wdrażanych przez firmę.

Vooom to aplikacja, która zbiera na jednej mapie wszystkie środki transportu – usługi współdzielone i transport publiczny – oraz pozwala szybko i sprawnie przemieszczać się po mieście pojazdami różnych operatorów. Deloitte w raporcie “Shared mobility in Poland” wskazała Vooom jako firmę, która może zmienić reguły gry na rynku Mobility-as-a-Service (MaaS).

Gontarek od 2001 roku prowadzi Dziennik Internautów, portal skoncentrowany na nowatorskich rozwiązaniach online oraz start-upach technologicznych. Fan sharing economy oraz idei open source. Mocno interesuje się najnowszymi trendami w mobilności miejskiej. Zrezygnował z posiadania prywatnego samochodu i od kilku lat korzysta głównie ze współdzielonych środków transportu.

Jako prezes Fundacji „Pierwsze Miejsca Są Zawsze Wolne” angażuje się w działania edukacyjne dla najmłodszych, w tym warsztaty z przedsiębiorczości SzlachtaStartupuje.pl oraz Startup Weekend Kids. Ma wieloletnie doświadczenie jako organizator, juror i mentor w wydarzeniach i programach e-biznesowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest współautorem książki „Gotowi na zabawę w biznes? Startup!”, opisującej kulisy wprowadzenia jego syna w świat przedsiębiorczości.

Gontarek ukończył Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Jest też absolwentem Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się