Krzysztof Gontarek dołącza do Vooom

Krzysztof Gontarek dołączył w sierpniu do zespołu Vooom i objął stanowisko chief marketing officera. Jest współzałożycielem Dziennik Internautów, pionierskiego polskiego portalu o rozwiązaniach online i ich zastosowaniu w biznesie.
O autorze
1 min czytania 2019-08-08

Gontarek odpowiada w Vooom za wsparcie marketingowe, komunikację z ekspertami branżowymi i liderami opinii na poziomie lokalnym i ogólnokrajowym oraz promowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych wdrażanych przez firmę.

Vooom to aplikacja, która zbiera na jednej mapie wszystkie środki transportu – usługi współdzielone i transport publiczny – oraz pozwala szybko i sprawnie przemieszczać się po mieście pojazdami różnych operatorów. Deloitte w raporcie “Shared mobility in Poland” wskazała Vooom jako firmę, która może zmienić reguły gry na rynku Mobility-as-a-Service (MaaS).

Gontarek od 2001 roku prowadzi Dziennik Internautów, portal skoncentrowany na nowatorskich rozwiązaniach online oraz start-upach technologicznych. Fan sharing economy oraz idei open source. Mocno interesuje się najnowszymi trendami w mobilności miejskiej. Zrezygnował z posiadania prywatnego samochodu i od kilku lat korzysta głównie ze współdzielonych środków transportu.

Jako prezes Fundacji „Pierwsze Miejsca Są Zawsze Wolne” angażuje się w działania edukacyjne dla najmłodszych, w tym warsztaty z przedsiębiorczości SzlachtaStartupuje.pl oraz Startup Weekend Kids. Ma wieloletnie doświadczenie jako organizator, juror i mentor w wydarzeniach i programach e-biznesowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest współautorem książki „Gotowi na zabawę w biznes? Startup!”, opisującej kulisy wprowadzenia jego syna w świat przedsiębiorczości.

Gontarek ukończył Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Jest też absolwentem Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się