Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tatuaże Eda Sheerana znalazły się na limitowanej edycji butelek ketchupu Heinz

Ed Sheeran to niekwestionowany fan ketchupu Heinz. W tym roku do sklepów trafiła jego autorska linia Heinz Edchup, a w TV pojawiła się reklama ulubionego sosu muzyka, którą sam napisał i w której wystąpił. Teraz artysta i marka ponownie łączą siły, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu.
O autorze
1 min czytania 2019-08-13

Z okazji 150. urodzin marki Heinz, Sheeran użyczył jej wzoru swoich tatuaży, owocem czego jest butelka „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”, na której honorowe miejsce zajmuje słynny tatuaż Eda z etykietką ketchupu Heinz. Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika.

Są dwa sposoby na zdobycie jednej ze 150 butelek ketchupu „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”:

  • Licytacja na aukcji w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s w Londynie, gdzie limitowana edycja ketchupu zostanie zaprezentowana po raz pierwszy. Aukcja charytatywna odbędzie się w czwartek 15 sierpnia br. w godzinach 18.00-20.00 (BST). Zostaną wówczas zlicytowane trzy butelki.
  • Udział w międzynarodowym losowaniu, które rusza już dziś (12.08.2019) o 12.00 czasu londyńskiego (BST) na stronie paddle8.com/EdSheeranHeinz. Zgłaszając swój udział w losowaniu, fani mogą wpłacać dobrowolne datki, a zwycięzcy zostaną wylosowani spośród wszystkich zgłoszeń nadesłanych do 23 sierpnia br. do 17.00 czasu londyńskiego (BST).

Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany organizacji charytatywnej wskazanej przez Eda (East Anglia’s Children’s Hospices, EACH) i przez markę Heinz (Rise Against Hunger).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto, kilka wyjątkowych butelek zostanie wręczonych najbardziej oddanym fanom Eda i marki Heinz, a część trafi do muzeów na całym świecie, gdzie każdy będzie mógł je podziwiać.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot reklamowy ketchupu Heinz z udziałem Eda Sheerana możecie zobaczyć tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się