Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Żubr znika z etykiet piwa… na rzecz zagrożonych gatunków

Marka Żubr wystartowała z wyjątkową akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF.
O autorze
1 min czytania 2019-08-14

Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 000 000 złotych na wsparcie programów ochronnych wilka, rysia i sóweczki. Wszystkie te prawnie chronione gatunki zamieszkują ojczyznę Żubra – Puszczę Białowieską, i wszystkie też staną się bohaterami reklamy, która będzie towarzyszyć tej CSR-owej kampanii.

Dla Żubra, który od zawsze stał na straży takich wartości jak troska o najbliższych czy dbanie o utrzymanie spokoju i harmonii w przyrodzie, ta akcja jest naturalnym uzupełnieniem komunikacji marki.

Marka, będąca sponsorem Białowieskiego Parku Narodowego, po raz pierwszy włącza się w działania na rzecz ochrony przyrody na tak dużą skalę. Żubr, który w swoich reklamach wielokrotnie wcielał się w rolę opiekuna i obrońcy mieszkańców Puszczy, teraz staje się nim naprawdę.

Celem kampanii jest uświadomienie Polakom, jak niezwykłe zwierzęta zamieszkują nasze lasy i jak bardzo potrzebują naszej ochrony. Dlatego Żubr razem z Fundacją WWF Polska podejmują wspólnie działania na rzecz ochrony gatunków i ich siedlisk – najcenniejszych przyrodniczo lasów w Polsce. – To od nas ludzi zależy, czy będziemy żyć w świecie, w którym będzie także miejsce dla przyrody i jej mieszkańców, czy jedynym drapieżnikiem zostaniemy my. Wilk to gatunek, który był na skraju wyginięcia, rysiowi nizinnemu nadal to grozi, a dom sóweczki ginie na naszych oczach. Cieszymy się, że marka Żubr razem z nami zawalczy o przetrwanie tych gatunków – mówi Mirosław Proppé, prezes Fundacji WWF.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing