Polska artystka stworzyła kolaże dla domu mody Hermès

Marketing Marek Premium

partnerem merytorycznym działu jest SZNYT

Polska artystka stworzyła kolaże dla domu mody Hermès

Młoda krakowska artystka Anna Glik została doceniona przez prestiżowy francuski dom mody Hermès – na zlecenie marki stworzyła serię nietypowych kolaży.

Dom mody Hermès stale przemyca w swoich kolekcjach elementy związane ze sztuką, niejednokrotnie też nawiązywał współprace z obiecującymi arystami młodego pokolenia, którzy na zlecenie marki tworzyli jedyne w swoim rodzaju projekty.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przykładem tego jest polski ilustrator Jan Bajtlik, który od kilku dobrych lat tworzy dla francuskiego domu mody – jego niedawną realizacją były chusty pochodzące z kolekcji „Animapolis” na sezon wiosna-lato 2019. Teraz marka doceniła kolejnego polskiego artystę – pochodzącą z Krakowa Annę Glik.

Na zlecenie domu mody artystka zaprojektowała 15 kolaży, wykorzystujących produkty marki. Jej prace pojawiły się na oficjalnych profilach Hermès w mediach społecznościowych.

Więcej projektów dla domu mody Hermès znajdziecie na oficjalnej stronie artystki.

PS

Frida Kahlo w dżinsowej kurtce pozuje w lesie, Mona Lisa i Van Gogh w hipsterskich ciuchach i z deskorolkami w rękach, czy „Dziewczyna z perłą” na tle krajobrazu Porto – w ten sposób słynne ikony kultury i sztuki zostały przeobrażone w instagramerów.

PS2

Czegoś takiego jeszcze nie było – marka Swatch do zaprojektowania limitowanego zegarka zaprosiła… świnię! Jest to jednak nietypowe zwierzę, bo już od jakiegoś czasu maluje obrazy, w efekcie czego doczekało się pseudonimu Pigcasso.

PS3

Obecnie trudno zdefiniować luksus. Choć zawiera w sobie pewną stałość, musi reagować na potrzeby dynamicznie zmieniającego się społeczeństwa. Marki luksusowe stanęły więc przed pytaniem: jak zachować swoją tożsamość, a jednocześnie przyciągać nowe pokolenia konsumentów? Odpowiedzią stała się sztuka.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij